[Marvin] king tiger porsche normandie

Toch maar een poging wagen :).
Ik kwam deze foto tegen:

file2d.jpg


En laat ik nou gelukkig een king tiger porsche hebben liggen.
Met nog 3 maanden ongeveer te gaan moet het tog wel lukken hoop ik.

Cheers
Marf
 
Hey Richard,

Bedankt voor de reactie!
Ja de modder en het water is zeker wel een uitdaging.
De bouw van de tank zal wel loslopen aangezien hij volledig gestript is :).
Wat wel lastig wordt zijn de kleurverschillen op de tank.
Is het camo, schade of schaduw?
Ik meende dat nr 13 alleen dunkel gelb is maar als ik dan naar de nr 11 op de toren kijk loopt het kleurverschil onder de cijfers dus zou je zeggen camo :S.
Gelukkig is er altijd ruimte voor wat artistieke vrijheid dus ik overdenk t nog even goed :).

Cheers
Marf
 
Mooi plaatje Marvin !
Inderdaad moelijk te beoordelen die welofniet camo, maar wordt hoe dan ook vást een fraai model.

veel plezier :D
 
Dat is een mooie idd, misschien is het wat om een stukje plastic card te airbrushen een paar licht gekleurde laagjes Vallejo still water erover en je hebt je water in de krater ;)
 
Misschien handig: http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=2&t=20412

Let er op dat dit geen gewone 'Porsche' T2 is. In die link staat het een en ander aan aanpassingen die niet standaard zijn omdat dit een heel vroege T2 is. De eenheid staat ook vernoemd in die thread en dat zal helpen met zoeken naar meer info.
 
Tnx wederom Niels voor de heads-up.
Ik had zelf het een en ander gevonden daarover idd zoals de 8 sprockets(?) aandrijfwiel en nog wat dingetjes.
Ik ga proberen zoveel mogelijk aan te passen en de beperkte tijd en budget dat nog resteert.
Bedankt ook voor de link, daar zaten fotos bij die ik nog niet gezien had.
Ik had zelf deze link gevonden:
http://libellule.heavy.jp/site/vehicules/tigerII-FKL.html

Hier staan meerdere fotos van de 5 KT's met camo schemes :).

Even kleine mondelinge update:
Zimmerit grotendeels toegevoegd.
Was even vergeten hoe kwalitatief uitermate teleurstellend het werken met ATAK is (zal wel gebrek aan ervaring zijn).
Ik moet nog wel wat kieren upvullen met putty.
Morgen volgen de foto's.

Cheers!
Marf
 
Terug
Bovenaan