En nou de details schilderen en niet nu al stoppen...
Begin eerst eens met een pinwash. Breng met de wash schaduw aan in de lager gelegen delen. Je hebt nu enkel gehighlight door de drybrushen.
De decals zien er uitstekend uit. Maar schilder ook de volgende details:
- De uitlaat: roest en roet.....en zeker niet een uiteinde wat gehighlight is!!! (shame on you! Zo ziet de uitlaat van je auto er ook niet uit. Althans niet die van mij.)
- De brandblussers....tja, ik weet geen ene donder van WW2 spul....maar een rode brandblusser in het veld werkt als een rode lap op de spreekwoordelijke stier. Lijkt mij niet helemaal te kloppen.
- De tracks: de opstaande pinnen..a.k.a. guidehorns.. die schuren in de sprockets dus metalic op laten lichten. Hetzelfde geldt voor de buitenste randen van de track. Als er geen modder op zit dan en ze zijn normaal zichtbaar dan ook die metalic oplichten.
- Kijk ook eens naar de kulas...de wat?...dat ding waar ze de granaten in schuiven en de schietbuis mee afsluiten alvorens af te vuren... Die is altijd gesleten van het schuren van de granaten. Een uitstekend deel van je model om te chippen.
- De periscopen van je voertuig zijn niet geschilderd. Het glas heeft namelijk dezelfde kleur als het voertuig.
En verder...krasjes, chippen, verschillen in vuil, olie vlekjes, vuil strepen....
Er is nog genoeg te doen denk ik.
Groet,
Marcel