- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
⏰ Dit model nam deel aan FOC 27: Shelf Queens maar kwam daarin niet af.
Oké, het gaat gebeuren de komende FOC periode. Ik ga een M60A2 van Tamiya afmaken. In 1985 heb ik er voor het laatst aan gewerkt. Fillers en schuurpapier durfde ik nauwelijks aan te raken toen (ik bouwde echt recht uit de doos). Halverwege model ging ik studeren en verhuisde ik naar een grote spannende studentenstad en was het gedaan met de bouwdoosjes plakken.Omdat dit voertuig een therapeutisch object voor de “Verfspuitvrees” kan gaan worden (let op …ik dek mij nu al in) wil ik de bouwfase zo beperkt mogelijk houden. Geen extra details en dat soort dingen.
Wel vraag: wie heeft er M60 rupsgeleidingswielen liggen. Destijds heb ik er een in de lijm laten vallen. Ik mis dus zo’n bovenwieletje. Mocht iemand iemand ook nog mooie rupsen hebben liggen … er zitten nu Tamiya dropveters op.
Met knikkende knieën ga ik het experiment aan…..en ik ga jullie bij iedere stap vragen wat ik moet doen (zal wel nodige tegenstrijdige tips op gaan leveren). 10 therapeuten moet toch voldoende zijn…🧐👨🏻🦳🧓🏻🧔🏼♂️👴🏻🐵🍺🩺🛋🎨

Laatst bewerkt door een moderator: