- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
Schade is nu helemaal hersteld. De spatlappen voor waren compleet verwrongen. Omdat deze PE dingen eigenlijk veel te dun waren omdat het vrij dikke rubberen dingen waren heb ik ze vervangen door … inderdaad Evergreen 😉. Ook dekje bij het kanonscharnierpunt gemaakt van inpakpapier Chinees restaurant en dat met wat houtlijm oplossing. Ligt nu nog los omdat ik deze pas na schilderen van de M109 wil vastmaken. Ondertussen experimenteer ik wat verder of het zeiltje nog wat beter kan (VMS bijvoorbeeld). Er komt nog een loop van Voyager op, antenne van LeopardWorkshop en de tripod voor de .50.
Vandaag nog wat kettinkjes en riempjes en nog wat lasnaden op aantal plaatsen.
Ik zit nog wat te dubben over de anti-slip op het voordek. Dit mag beslist niet te overdreven, grof en te dik. Ik zie veel modelbouwers daarmee worstelen en de heilige graal is er volgens mij nog niet…

Vandaag nog wat kettinkjes en riempjes en nog wat lasnaden op aantal plaatsen.
Ik zit nog wat te dubben over de anti-slip op het voordek. Dit mag beslist niet te overdreven, grof en te dik. Ik zie veel modelbouwers daarmee worstelen en de heilige graal is er volgens mij nog niet…