Roger Hurkmans
Lid van de TWENOT
Naast de bouw van het La Gleize diorama Ben ik ook begonnen aan een woestijn diorama met een LRGD Chevrolet truck.
Het is lang geleden dat ik een woestijn dio heb gemaakt!
Ik heb de Chevrolet van Tamiya aangeschaft (nogmaals bedankt Jakko!😊) dit is een kit uit 1976
Er moet hier en daar wat aangepast worden om dit model aan de normen van vandaag de dag te laten voldoen.
Ik heb een update setje van Resicast besteld voor het vervangen van wat onderdelen van de cabine.
Voor de wielen/banden heb ik Eelke Warrink gevraagd om deze te printen en aan te passen voor dit model.
Deze Good-Years gaan het worden:

Hier de basis ,verder nog niets spannends

Nu vraag ik mij af waar de buizen voor dienen die aan de zijkant van de bak hangen:

moeten deze hol van binnen zijn?
Heeft iemand wellicht meer detailfoto’s of walk around van dit model?
Voor de figuren had ik gelezen dat alles kan en mag dat is lekker!
Het wordt dus vanaf nu een beetje afwisselen dus het ene en andere dio!😉
Groet,
Roger
Het is lang geleden dat ik een woestijn dio heb gemaakt!
Ik heb de Chevrolet van Tamiya aangeschaft (nogmaals bedankt Jakko!😊) dit is een kit uit 1976
Er moet hier en daar wat aangepast worden om dit model aan de normen van vandaag de dag te laten voldoen.
Ik heb een update setje van Resicast besteld voor het vervangen van wat onderdelen van de cabine.
Voor de wielen/banden heb ik Eelke Warrink gevraagd om deze te printen en aan te passen voor dit model.
Deze Good-Years gaan het worden:

Hier de basis ,verder nog niets spannends

Nu vraag ik mij af waar de buizen voor dienen die aan de zijkant van de bak hangen:

moeten deze hol van binnen zijn?
Heeft iemand wellicht meer detailfoto’s of walk around van dit model?
Voor de figuren had ik gelezen dat alles kan en mag dat is lekker!
Het wordt dus vanaf nu een beetje afwisselen dus het ene en andere dio!😉
Groet,
Roger
Laatst bewerkt door een moderator: