Na bijna 25 jaar niets aan modelbouw gedaan te hebben, ben ik dan eindelijk weer aan de slag gegaan, nu na een uitzending van 5 maanden naar Afghanistan, heb ik de draad weer opgepikt, en ik moet zeggen, het is een levens lang virus waar je mee besmet bent. eenmaal een plakker,altijd een plakker. Mijn modellen zijn waarschijnlijk niet historisch verantwoord, maar daar gaat het mij ook niet om. Plezier en tevreden zijn over dat wat je gemaakt hebt, dat is wat telt. In mijn geval dan.
Graag jullie meningen, op- of aanmerkingen.
Ik zou graag willen weten hoe het schilderen van gezichten met Vallejo in zijn werk gaat. ik heb een tutorial van Jaume ortiz gedownload, maar dat geeft niet het gewenste resultaat.
wellicht is er iemand die mij op weg kan helpen. Vraag:
Op de foto's van de Tiger, is sneeuw en gras. Het is nog in een staat van afwerken. De sneeuw heb ik gemaakt van talkpoeder. maar dit is niet echt toppie. wellicht iemand een tip?het gras moet nog geschilderd worden. maar hoe doe ik dit en met welke kleuren. Is airbrushen een optie?
Welnu, hier de plaatjes.
Groet,
René
Graag jullie meningen, op- of aanmerkingen.
Ik zou graag willen weten hoe het schilderen van gezichten met Vallejo in zijn werk gaat. ik heb een tutorial van Jaume ortiz gedownload, maar dat geeft niet het gewenste resultaat.
wellicht is er iemand die mij op weg kan helpen. Vraag:
Op de foto's van de Tiger, is sneeuw en gras. Het is nog in een staat van afwerken. De sneeuw heb ik gemaakt van talkpoeder. maar dit is niet echt toppie. wellicht iemand een tip?het gras moet nog geschilderd worden. maar hoe doe ik dit en met welke kleuren. Is airbrushen een optie?
Welnu, hier de plaatjes.
Groet,
René