Dag iedereen,
Geen dag gaat voorbij of er wordt wel bericht over de financiele crisis die ons kapitalistisch systeem uit evenwicht brengt. Daarom besloot ik om te gaan recycleren 🙂
Het gaat om een KV1 van trumpeter die ik een tijd terug had gebruikt om wat technieken uit te proberen. Het resultaat was veel te grof, zoals wel vaker gebeurd bij het uitproberen van nieuwe technieken, waardoor de kit naar de achtergrond verdween.
Daar ik vorige week wat tijd had besloot ik als kort projectje de koepel van deze KV opnieuw aan te pakken.
zo zag ie eruit voor het recycleren:
Decals afgeschuurd, textuur aangebracht, en in primer gezet:
schaduw aangebracht en basiskleuren voor de koepel:
nummer geschilderd op de koepel en beschadiging aangebracht:
verdere verwering
resultaat niet goed te zien op foto
fitting op de hull
Groeten
Koen
Geen dag gaat voorbij of er wordt wel bericht over de financiele crisis die ons kapitalistisch systeem uit evenwicht brengt. Daarom besloot ik om te gaan recycleren 🙂
Het gaat om een KV1 van trumpeter die ik een tijd terug had gebruikt om wat technieken uit te proberen. Het resultaat was veel te grof, zoals wel vaker gebeurd bij het uitproberen van nieuwe technieken, waardoor de kit naar de achtergrond verdween.
Daar ik vorige week wat tijd had besloot ik als kort projectje de koepel van deze KV opnieuw aan te pakken.
zo zag ie eruit voor het recycleren:
Decals afgeschuurd, textuur aangebracht, en in primer gezet:
schaduw aangebracht en basiskleuren voor de koepel:
nummer geschilderd op de koepel en beschadiging aangebracht:
verdere verwering
resultaat niet goed te zien op foto
fitting op de hull
Groeten
Koen