Jah! als je de hoogte in werkt geeft dat meteen een nieuwe dimensie aan je onderwerp! Mooi!
Maarreh... als je weleens een echte kerstboom hebt opgetuigd, weet je ook dat er doorgaans wat meer takken aanwezig zijn, zodat je je afvraagt af je wel ballen genoeg hebt voor de hele boom. Persoonlijk vind ik dan ook dat je best wat meer ballen had mogen hebben en wat meer takken had aan kunnen brengen, met name de toppen van de bomen vind ik een beetje erg ielig... maar misschien heb ik makkelijk praten, ik ben zelf nog niet zo ver. Verder vind ik de stammen ten opzichte van de hoogte wat dik, en ze lopen nogal abrupt uit aan de punt, alsof je een puntenslijper hebt gebruikt. Een verschijnsel overigens, wat je meer ziet... Sorry Jeroen, klinkt erg hard, maar ik vind de bomen kwalitatief niet in de pas lopen met de rest van je diorama en, en dat weet ik zeker, met je kunnen. Nogmaals, ik ben zelf nog bezig, dus ik moet het allemaal nog laten zien, maar ik heb mijn lat wel een beetje hoger gelegd! (Nu nog waarmaken 😳 )
Kom op Jeroen, geef me van jetje!
Kanne