Jay Cruz: YPR 765A1, update 06-10-10

Re: Jay Cruz: YPR 765

Torentje van de YPR zit in elkaar (romp ook grotendeels trouwens) en is al van de eerste kleurtjes voorzien. Is nog verre van af, maar het is een begin! Zoals je kunt zien wordt het een voertuig van voor de invoering van de 3 kleurige NATO camo op deze koektrommels.

PICT0051.jpg

PICT0050.jpg

PICT0048.jpg

PICT0046.jpg

PICT0042.jpg

ha jay,
wordt het er ook nog 1 met de amerikaanse tracks?Ik begreep dat je hem afbeeld tijdens een oefening,vaak hadden ze op de uitwerppoorten van het kanon dan nog de deksels zitten,
groeten,bert

Bert,

Het wordt er eentje met de Diehl tracks. Ik baseer hem op een foto die ik heb gevonden, deze heeft de Diehl tracks, de "hekwerken" voor extra bepakkingen, maar heeft ook nog de periscopen voor de vervoerde troepen en is nog helemaal groen.

Je hebt uiteraard gelijk wat betreft de deksels, maar ik vind het mooier zo. Laten we het houden op artistieke vrijheid. 😉

Altijd een mooie bak gevonden, die YPR.

Het groen lijkt erg donker.
In mijn herinnering oogden deze "koektrommels" lichter/valer.

ha jay,
ik heb er zelf 1 ooit AFGEBOUWD,jawel ,het kan,maar die heb ik geschonken aan iemand die monteur was op die dingen,ik heb er nu weer 1 in de planning,ik bouw ze het liefst in de oorspronkelijke configuratie,opgegroeid op de veluwe en altijd de hei afstruinend waar ze in het wild voorkwamen heb ik ze zo in de herinnering,
groeten,bert

Terug
Bovenaan