Jawel, we zijn weer open!

Beste Jakko en andere betrokkenen,

Ik vind het geweldig dat het forum weer draait. Ik hoop dat de wijzigingen voor veel van ons een stimulans zijn. Mijn eerste indruk is positief.

Mijn hartelijke dank voor jullie bijdrage, in welke vorm dan ook.

Met vriendelijke groet, Jan
 
Aha, er is dus sprake van een snood plan;)
Leden moeten wel voordelen hebben boven niet-leden :)

trouwens mooi koepel van een Sherman Jakko
Bedankt, dit is deel van een model waar ik binnenkort meer van zal plaatsen, nu plaatsen van afbeeldingen niet meer afhankelijk is van ze eerst ergens anders parkeren.

Ik vind het geweldig dat het forum weer draait. Ik hoop dat de wijzigingen voor veel van ons een stimulans zijn. Mijn eerste indruk is positief.

Mijn hartelijke dank voor jullie bijdrage, in welke vorm dan ook.
Graag gedaan, en ik hoop ook dat deze upgrade betekent dat mensen hier weer actiever worden :)
 
Klopt, dat lidmaatschap werd weergegeven op een manier die (denk ik) niet overgezet kon worden naar het nieuwe forum. Daarom staat er (als het goed is en je hem nog niet weggeklikt hebt :)) een melding bovenin beeld dat je bij mij een „Lid van de TWENOT”-embleem aan kunt vragen. Ik zal het voor jou gelijk instellen.
 
Eerste indrukken zijn goed. Makkelijk posten en foto's toevoegen. Hopelijk een stimulans voor meerdere weer aan de bak te gaan hier.

Wellicht via feestboek een "promo toer" houden van het nieuwe forum om mensen weer warm te maken hiervoor. Ik heb volgens mij maar 1x een berichtje voorbij zien komen op FB dat het forum weer online is?
 
Dat zal aan iemand anders zijn, want ik doe niet aan Facebook — maar ik zal je er zeker ook niet van weerhouden om daar rond te bazuinen dat het Twenot-forum vernieuwd en verbeterd is :)
 
Allereerst mijn complimenten voor het vernieuwde forum.
Mij past zo'n balkje 'Twenotlid' past mij ook wel onder mijn naam. Ben immers daadwerkelijk Twenotlid.

Groet,
Herold
 
Bedankt voor deze fijne forum upgrade !:+:

Het ziet er goed uit en ook de functionaliteit is een ware verademing.

Dit heeft mij alvast gemotiveerd om eens te beginnen met de foto restauratie van het Gentle Giant bouwverslag.

O, enne... ook onder mijn kop graag zo'n Twenot balkje, thanks ;)

Groetjes,
Peter
 
Jakko....goed werk! volgens mij was jij degene die aardig campagne heeft gevoerd voor het upgraden van het forum. Persoonlijk vind ik het een wat frissere uitstraling en ook de "nieuwste berichten" vind ik een goede aanvulling. De laatste jaren is het aantal sub-forums alleen maar toe genomen en daar ben ik nooit zo'n voorstander van......aangezien ik merk dat ik alleen maar in bepaalde sub-forums kom. Ik bedoel "vroegah" had je 1 foto-album, waar zowel figuren als voertuigen te vinden waren. Na de splitsing in 2 sub-forums merk ik dat ik eigenlijk alleen nog maar bij de voertuigen kijk. Die "nieuwste berichten" toevoeging, betekent voor mij dat ik toch weer wat meer gemotiveerd wordt om ook weer eens bij de figuren te kijken!

Alex
 
Misschien is het een goed idee om eens een onderwerp te openen om te vragen wat mensen anders zouden willen zien. Ik ben zelf ook niet zo’n fan van verschillende niveau’s diep te moeten graven in subforums, maar heb de fotoalbumindeling van het oude forum behouden toen ik aan het schuiven was alles wat logischer in te delen omdat ik geen reden zag om de twee samen te voegen (ik heb bijvoorbeeld wel de reviews voor modellen en detailleersets samengevoegd, want ik zie het nut niet van het onderscheid én allebei hadden ze überhaupt amper onderwerpen). Wellicht dat er animo voor is — of nu net niet.
 
Terug
Bovenaan