Jagdpanther in progress.
Goedenavond Samen,
Dank u wel allemaal voor de complimenten maar hij is nog lang niet af...
Dag Bart, waar ben jij op dit moment mee bezig? Long time no see...
Kristof, een dikke merci voor de hulp met Photoshop. Ik ben nu eenmaal niet zo'n PC wizzard.
André, Folkestone dit jaar???
Hallo Marc, de roosters zullen nog lichtje beschadigd worden. Het zal een vrij nieuw voertuig zijn wat ik ga maken dus zo heel veel schade zal het niet krijgen.
Dirk, de kwijl viel goed mee en nog eens een dikke proficiat met je medailles op MF'08. Voor jouw dezelfde vraag als André...
Jan, hoever sta jij met je JP in de FOC?
Richard, de 'rode verf' is rode primer, dat is de laag verf waarin de stukken toekwamen in de fabrieken . De roosters werden daarover gemonteerd en dan werd pas de camo aangebracht. Er mag dus nog een beetje te zien zijn onder de PE roosters nadat de verf erop zit.
Arjan, ik ben blij dat je het gezien hebt. Dit voertuig is gebaseerd op 2 foto's uit 'The Combat History of Schwere Panzerjägerabteilung 654' van Karlheinz Münch(isbn 0-921991-60-6). Omdat 654 de eerste, en achteraf gezien de enigste, eenheid was die uitgerust werd met Jagdpanthers was aan hun CO gevraagd om een lijst te maken met de eventuele veranderingen die men kon aanbrengen in het productieproces na de eerste gevechtservaring in Normandië met de Jagdpanthers. Niet al deze veranderingen werden overgenomen door de fabrieken en zo komt het dat de crews van 654 hun voertuigen zelf aanpasten na ontvangst.
Boris, de schürzen zitten geklemd maar kunnen nog los gemaakt worden . De wielen zitten er opdit moment nog onder evenals de tracks.
Zo was het voertuig ook te zien op MF'08.
Nogmaals, dank u wel voor de commentaar .
Nu ga ik oefenen met photoshop en magic sculpt(figuren...)
Groeten uit Maaseik.
Herman.
www.moveleo.be