Zie Marc 🙂
Dirk
Dirk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
boris bakker zei:😱 ik weet niet hoe het komt, maar ik zit nu op school te kijken naar je IS en hij lijkt nu veel meer kleur variatie te hebben dan wanneer ik hem thuis bekeek. 😱
Vaaag... 😀
Mzzls.
Misschien het glas even schoonmaken?Vaaag...
Kristof Pulinckx zei:Rinus : Kom dan maar eens naar bij ons in club , dan kan ik wel een workshop geven als je wil. Online is dat nogal moeilijk 🙂 .
Misschien dat dit niet na één wash al bereikt was, maar in meerdere dunne laagjes??? 🙄Timo de Porto zei:maar dat van jou ziet er veel stoffiger uit als die van mij, waar zit het verschil?

Mijn olieverf bleef maar blinken bij momenten. Uiteindelijk heb ik toch een manier gevonden om van de lijnzaadolie in de olieverf af te geraken.
Bas Hermsen zei:Mijn olieverf bleef maar blinken bij momenten. Uiteindelijk heb ik toch een manier gevonden om van de lijnzaadolie in de olieverf af te geraken.
Hoe dan? op een papiertje? Ziet er goed uit, ga zo verder 😀
Probeer het eens met een stukje tissue, dat werkt nog sneller, handig voor als je geen zin hebt om een nacht te wachten 😉Bas: een stukje karton ( bv een stukje van de doos ) absorbeert de olie veel beter dan een stukje papier.
Ik doe wat olieverf op het karton , laat het een nachtje trekken en dan is alle olie er zo goed als uit.
Werkt goed hoor.
André : Hopelijk is hij een inspiratie voor je T-70 !
En maak die Hetzer nu eens af , en je SU-100 en je E-10 !!!

En niet te vergeten op Scale Model Challenge, in Eindhoven!Kristof Pulinckx zei:Timo : Hij krijgt een mooi ondergrondje. Een mooi gelakte houten vloer. 😉 Die je kan kopen bij Armstrong bases op Euromilitair !