Tijdens de bouwdag van 28 mei in Den Helder begonnen met een volgend voertuig, een M3 van Dragon, de versie met de raketten. Alleen wil ik die raketten er niet op hebben, ik wil er een heleboel radio's inzetten zodat het een communicatie versie wordt. Geen idee of de IDF werkelijk een dergelijke versie had, ik heb namelijk wel foto;s online gevonden van een M3 communicatie truck, maar dan met een hele uitbouw in het achterdeel. Afijn, ik koos voor deze M3 van Dragon omdat het achterdeel half afgedekt is met een dak, en vond dat wel passen bij een communicatie truck. en ik had een set van Verlinden om een Tamiya M3 om te bouwen, te vullen met radio's.
Heb daar ook weer wat figuren bij gezocht, twee man in de stuurcabine, en had 2 figuren bij een ander model die ik nu besloot te recyclen tot radio operators voor dit model. Daarnaast ook nog 3 staande figuren, eentje achterin de truck met de telefoon en dan komen er 2 achter de truck op de grond met een kaart... waarschijnlijk horen die straks bij een volgend voertuig..
Paar plaatjes, ook al is het nog niet af...