- Schalen
- 1:35
@Maarten Boersma dat is : Heeresfeldbahnen im Zweiten Weltkrieg 1939 bis 1945 Geschichte Handbuch Bildband van Alfred Gottwald

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Maarten Boersma dat is : Heeresfeldbahnen im Zweiten Weltkrieg 1939 bis 1945 Geschichte Handbuch Bildband van Alfred Gottwald

Zeg eens @André Meere , is dat een aanraadbaar boek? T kriebelt bij mij om weer wat met de trein te doen? Hier hebben ze tenslotte ook een heel eind spoorweg aangelegd, allicht is er wat mee te doen
Mooi werk Willem,En nog wat meer verweerd en de verse vervuiling aangebracht. Volgende stap wordt het watereffect. Voor vandaag zijn de bouwuurtjes op…
Mijn bouwmaatje moet uit 🦊
Bekijk bijlage 56765

They’re both the kind of vintage where Italeri beats Tamiya every time except on ease of construction. Also, Tamiya’s version has an extra set of doors that it shouldn’t have 🙂 On the real one, the doors could be taken off and stowed on some brackets on the back, but Tamiya apparently interpreted that as the doors for accessing the boot.I was thinking of getting a Tamiya Horch
Ik zie een nieuwe boxart! Achtergrond nog iets aanpassen.Bekijk bijlage 58060
Foto van Herr Reits.