Hoe ziet jullie werktafel/hoek eruit

De zolder is momenteel een bende, weggevlucht voor de hitte van de afgelopen weken...
Maar daar staat de "mobiele" werkplek in de airco tegenover.
Op zolder heb ik dan wel weer een prettig uitzicht.
20260820_085837.webp20260820_085846.webp20260820_085857.webp20260820_085907.webp20260820_085915.webp20260820_090316.webp20260820_085954.webp

Lekker plekje Rob, en een fijn uitzicht 👀
Die brandblusser is ook een goede toevoeging, kan ik als preventie medewerker waarderen 👍🏻

IMG_1851.webp
Is dat links onder nu een helm met camouflage of toch een ….

Na het bouwen moet alles dan weer terug naar 1 verdieping boven of blijft alles wel beneden?
Anders is eventueel zo'n ikea "RÅSKOG" trolly nog handig als optie. Gebruik hem hier voor al het aquarium spul (bakjes, tools, handdoeken etc)
Maar het is een heel fijn compact karretje waar je nog best veel in kwijt kan. 🙂

Ik heb een plek in de woonkamer waar ik alles kan neerzetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een prachtige plek op zolder in mijn mancave maar ook bij ons geldt (je snapt het niet), dat vrouwlief mij ook graag beneden heeft. Dan zit ik aan de eettafel en neem deze 'tweeflessenwijndoos' mee:
c9a69851-93e3-45e8-a629-339f5f60189f.webp

Deze 'kist'gaat ook mee op vakantie.

Ook maar eens laten zien dan,

De eigenlijke werkplek met daarbij de PC, makkelijk om dingen op te zoeken. De ladekistjes in de boekenkast met verf en dergelijke en op de onderste plank peut, iso, enz. Onder het bureau nog een ladekast met gereedschap, penselen, evergreen en nog zo het één en ander:

Werkplek 01.webp

De rest van de boekenkasten met helemaal rechts de rommelkast voor modelbouw:

Werkplek 02.webp

Vanaf mij werkplek eerst een beetje ruimte en dan de kast met gebouwde modellen (al dan niet af). In de hoek komt binnenkort nog een kast, er staat teveel gebouwd spul achter het gesloten deel van de middelste kast:

Werkplek 03.webp

Leuke inkijkjes mannen (en meelezende vrouwen 😉),

@Paul Boellaard: met zo'n makkelijke stoel erbij kun je genieten van wat je hebt gemaakt of samen met je vouw een bakkie doen...

of samen met je vouw een bakkie doen...
Dat doen we ook regelmatig Jan! Zij heeft tegenover mijn hobyy/werk/studeerkamer net zo'n kamer voor haar eigen papieren- en kartonbouwsels met net zoveel boeken maar geen mogelijkheid voor een zit-, koffiehoek. Deuren van beide kamers staan altijd open dus gaan we regelmatig even bij elkaar "op bezoek". De uitspraak "nu even niet" begrijpen we allebei goed, soms ben je met iets bezig dat zo delicaat en/of precies is dat je echt niet afgeleid wilt worden.
Wanneer een plakgenoot op bezoek komt maken we ook gebruik van de luie stoelen, biertje en wat nootjes erbij en vooral therapeutisch over tankjes babbelen. 🙂

Hier mijn werkstek. Veel boeken liggen ook in de kamer hiernaast en deels in opslag vanwege de doorlopende verbouwing

Ik ben wel redelijk jaloers op je werkplek, wij zitten ook in een verbouwing, maar die is door het vergunningproces omdat het een monument is behoorlijk stilstaand.

Onderstaand is hoe ik het er momenteel mee moet doen. maar straks als de verbouwing een keer klaar is ga ik er ontzettend op vooruit. en dan is het hopelijk eens een mindere chaos
dc35ad4f-b4b9-4b42-9fcd-07f98ed7f3e1.webp

Terug
Bovenaan