Na echtscheiding ruim drie jaar geleden ging ik van een jaren 20 herenhuis waar ik zo'n 30 vierkante meter aan hobbyruimte voor mezelf had naar een ruim appartement met twee slaapkamers maar wel een ruime woonkamer.
Dus daar ben ik in de oude computerkast een hobbyhoekje in de woonkamer van gaan maken.
Het grote nadeel was dat er ook veel spul rondom en op de kast begon te verzamelen.
Te weinig opbergruimte dus. tevens was de kast te klein om structuur aan te brengen en de hobbyhoek werd al snel een rommelhoek in de woonkamer. Ik werd daar zelf erg onrustig van.
Dus op zoek naar een oplossing. Kon nergens een kast vinden die voor mij de oplossing was. Dus door een vriend van mij die zijn eigen meubelmaakbedrijf heeft om de tafel gaan zitten. Na een goed gesprek over mijn wensen en wat ik zou willen ging hij aan de slag met ontwerpen. In het ontwerp werd alles meegenomen. Stroomplan voor elektra en verlichting, afzuiging voor de spuitcabine, alles. Zelfs zwaardere scharnieren voor de deuren en de versteviging van het uitschuifbare werkblad. Op het werkblad kan ik nu zelfs spullen laten liggen omdat er met de inschuifhoogte rekening mee is gehouden.
Nu kan ik fijn, netjes en opgeruimd werken en als ik klaar ben gaat de kast gewoon dicht en is de hoek gewoon een nette hoek met een kast en stoel.

Alles bij elkaar geen goedkope investering, maar wel een voor de langere termijn waar ik heel blij mee ben.
En ik zit gewoon in de woonkamer en dat is ook nog eens goed voor de interactie
😉.
Voor evt geïnteresseerden:
WoutsHout | Inspiratie
Grtz
Axel