Elco Elings
Lid van de TWENOT
Heel mooi, en lekker rap ook!
1 puntje, als dat gevaarte op neus ligt dan zal er ook glas van de cockpit kapot zijn?
1 puntje, als dat gevaarte op neus ligt dan zal er ook glas van de cockpit kapot zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kampfgeist, heet dat.... vind ik persoonlijk een van de mooiste Duitse woorden.Zelfs met oorlogswond gewoon door hè!
That's the spirit!😁
Vraag mij alleen af waarom de vroege HE111 metalen propellers hadden en de latere met breder blad van hout waren gemaakt!?Oew, die houten propeller👍👍👍👍!
Om dat de motoren steeds krachtiger werdenVraag mij alleen af waarom de vroege HE111 metalen propellers hadden en de latere met breder blad van hout waren gemaakt!?
Omdat ik in de scheepsbouw werk weet ik dat op de DD shermans geen propeller zit maar (in het nederlands) een schroef , dus wat er over blijft aan mogelijkheden voor een propeller moet dan wel voor een vliegdinges zijn.Zeg...nu ben je echt op het verkeerde adres. Wij weten niet beter of een propellor zit achteraan een duplex drive sherman 2x.
Vanwege het tekort aan materialen. Alles wat je van ander materiaal kunt maken is een besparing van kostbare grondstoffen. Daarom worden er in oorlogstijd ook zoveel nieuwe stoffen en methoden om te produceren uitgevonden.Vraag mij alleen af waarom de vroege HE111 metalen propellers hadden en de latere met breder blad van hout waren gemaakt!?
en hoe kunnen we hem vergeten: de schwimmenwagen.....nota bene in dit diorama.Maar dan een aerosan, die heeft een propeller, maar die vliegt niet en vaart niet!
Je neemt me de woorden uit de mond 🙂Omdat ik in de scheepsbouw werk weet ik dat op de DD shermans geen propeller zit maar (in het nederlands) een schroef