Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan komt er ook nog een bagger (gedeeltelijk) en een bark bij en, evt, ook nog een stukkie water en een aankleding en een ondergrondje en een..................... Dus ik denk dat ik er 4 ga doen @Tini Hendriks 😎 of misschien wel 5, dan heb ik nadertijd ook nog even tijd om de afgevallen verbindinkjes weer op te zoeken en op de track te plakkenJe hebt nog 2 maanden, das uh uh iets van 3 schakels per dag fabrieken 🤔 💪🏼
Succes!!
…die inderdaad best groot en duidelijk is 🙄Daarnaast ging het me meer om Walters handschrift....
Dankzij de injectie van Walter de motivatie weer gevonden om de tracks verder op te pakken. Tijdens het ”testleggen” vallen er nog maar 6 connectoren af😢 In ieder geval minder dan bij de eerste testen dus ik zet door. De @Walter Jonkers connectoren zijn te herkennen aan het feit dat ze nog niet geschilderd zijn en dat ze geen gaatje in de bout in de connector hebben. ( heb ook een connector ontdekt die verkeerd omzit🤪 dit is voor het eerst dat de slechte pasvorm van pas komt 🥴) De methode is nu dat ik de 2 keer geairbrushde tracks voorzie van connectoren maar pas na het nogmaals aanstippen van de pennetjes met matt zwart. Ik druk de connectoren er dus nu ”nat” op. Thanks Jan, ben een redelijke stijfkop maar krijg moeilijk een project af. Deze wil ik dus perse af krijgen😉Ik vind het fijn dat je weer de motivatie hebt en dat er weer 'beweging' in zit. Mooie beschrijving van je aanpak om dit op te lossen!
Je hebt de kwaliteiten van de echte modelbouwer: als het mislukt, een oplossing bedenken en uitvoeren.
Succes, Jan

De aanhouder wint, Frank! Super om te zien dat je de motivatie, mede dankzij Walter, weet vast te houden!De methode is nu dat ik de 2 keer geairbrushde tracks voorzie van connectoren maar pas na het nogmaals aanstippen van de pennetjes met matt zwart. Ik druk de connectoren er dus nu ”nat” op.
Da-dum-tsssssss..... 🤣en dat er weer 'beweging' in zit.

Afgeplakt en Tamiya Red Brown XF64. Zelgemengt roestkleurtje eroverheen gewaaierd. Connector toegevoegd 🤬 (6e van links, onderste rij)

Had ik ook geprobeerd Jakko, maar is, om de door jou genoemde reden, bijna niet te doen🥴Die kunnen behoorlijk in het zicht zitten aan de binnenkant van de rupsband … Bij AFV Club Sherman-rupsbanden vijl ik ze weg, dat probeerde ik ook met deze maar toen brak de schakel bijna door de helft. Nog een reden om ze niet meer te kopen 🙂
Ach, je gooit die tank toch overboord!!Die kunnen behoorlijk in het zicht zitten aan de binnenkant van de rupsband … Bij AFV Club Sherman-rupsbanden vijl ik ze weg, dat probeerde ik ook met deze maar toen brak de schakel bijna door de helft. Nog een reden om ze niet meer te kopen 🙂

Nog altijd goedkoper dan een liter resin eraan spenderen 👍🏻Mooi strak. Meneer Altijdgroen is vast erg blij met je 😉
Ik heb van het vele klussen nogal een paar bussen zeer krachtige montage kit overgehouden die ik hiervoor ga inzetten @Hilbert Zuijdendorp . De Bark wordt in een lijstje gelijmd en ik heb vannacht besloten dat ik de bark ook nog ga verzwaren door er wat lood in te lijmen. Het dreigt idd topzwaar te worden. We gaan het zien 😉@Frank Langeler , hoe ga je dat ding vastzetten aan de onderkant? Het heeft nog wel wat trekkracht te verduren zonder om te vallen lijkt me?

wij ook !! maar het ziet er al veelbelovend uit 🤓Ben benieuwd.

Jazeker @Jan van Harn , dat is een volgende uitdaging. Wil iets gaan uitproberen met heldere siliconenkit…..Hoi Frank,
Ps. Enne komt er dan straks ook water onder je bark te staan?😏
Jazeker @Arne Ρоirοt , maar gezien de afmetingen van mijn bark in zeer afgeslankte vorm. Het grootste gedeelte is aan de andere kant van de bark eraf gedonderd….🌊In het begin had je het ook nog over het bijplaatsen van de bouwmachine / dieplepel.
Ik zou in dat geval niet voor siliconen kiezen, o.a. vanwege de verf. Met acryl heb je meer controle: zie o.a. deze Foot bridge van Jan Coen Wijnstok.Wil iets gaan uitproberen met heldere siliconenkit…..
Ik zou in dat geval niet voor siliconen kiezen, o.a. vanwege de verf. Met acryl heb je meer controle: zie o.a. deze Foot bridge van Jan Coen Wijnstok.
Thanks, heb mijn vrouw al gestuurd om hem om te wisselen... zelf even niet bij stil gestaan 😉Goed punt, siliconenkit en verf gaan niet samen.
Verf hecht niet op siliconen
Door de bijzinnen om te wisselen loopt de tekst beter, geeft hij duidelijker aan wát er hier aan de hand is in plaats van wáár, en door de extra komma’s is hij grammaticaal ook correcter.By personal order of Her Majesty Queen Sirikit of Thailand, in 2010, twenty-five Type 69-II tanks were sunk to make a unique, artificial, coral reef in the Gulf of Siam, in the province of Narativat in the south of the country.
🇬🇧🫡 hear, hearBy personal order of Her Majesty Queen Sirikit of Thailand, twenty five Type 69 II tanks were flooded in 2010, to make a unique, artifical, coral reef in the gulf of Siam, the province of Narativat in the south of the country.