Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Nee @Roger Hurkmans , kende ik niet. Mooie inspiratie, daar kan ik altijd wat mee! Bedankt.Nordic edge vol 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee @Roger Hurkmans , kende ik niet. Mooie inspiratie, daar kan ik altijd wat mee! Bedankt.Nordic edge vol 3

Er van uit gaand dat @Walter Jonkers niet spuit, denk ik dat ie geen zeep gebruikt 😉 @Timo de PortoGebruik je zeep ook walter?

Nee, bedankt, @PietvanHees !Had je deze al?
Ik bedoelde inderdaad boven rooster. Heel klein beetje putty. Beetje Tamiya Extra Thin over de putty voor betere blend met plastic er omheen en daarna na drogen bijwerken en klaar is kees.Ja, @Walter Jonkers, als je boven het rooster in t midden bedoelt.
Als je achteraan bedoelt, het dak ligt er wat scheef op omdat ik het dak los erop gelegd heb, kwestie van aanduwen 😉
Ohhhh, een HY, wel een hebbedingetje. Dank je voor het idee!aan je denken
Hier is zelfs geen knik 🥴te grote knik

Absoluut.....het is maar net waar het nokje zit.....maar ook hoelang de uitzetijzers zijn....in het voorbeeld van Tini kan het maar op 1 manier, omdat anders die uitzetijzers onder de klep uitsteken bij ingeklapte stand.Maar hoe langer ik er naar kijk, hoe meer mij duidelijk wordt dat je het nokje BOVEN, maar ook ONDER kunt hebben.
Het geheel moet even door het dode punt gerukt worden en daarna houdt het zichzelf in positie.
Als je maar een nokje hebt.