Hallo,
Ook voor dit figuuur maak ik even een nieuw topic aan.
Het figuur is gebaseerd op onderstaande illustratie, wederom uit de Man at Arms serie. De grootste reden waarom ik zo'n Freikorps man wil maken zijn de tekens op de helmen, er zijn er verscheidene dus misschien zal ik er nog wel eens een maken.
Wederom een hoofdje van Hornet, de helm is een type M18
Het geweer is van ICM net als de puttees en de schoenen, handen zijn van Hornet en Dragon.
Het figuur is een mannequin van plastic en paperclip en in de juiste pose gebogen. Daarna heeft Ãe een body gekregen van Magic sculp. De kledij wordt deze keer van Duro (greenstuff) gemaakt. Dit vind ik hiervoor toch wat fijner werken dan Magicsculp
Hier de foto'uit het andere topic:
De pose verder uitgewerkt:
eerste deel van de broek:
Broek compleet:
bedankt voor het kijken.
Hints, tips en een kritisch oog zijn altijd welkom.
groet,
RJ
Ook voor dit figuuur maak ik even een nieuw topic aan.
Het figuur is gebaseerd op onderstaande illustratie, wederom uit de Man at Arms serie. De grootste reden waarom ik zo'n Freikorps man wil maken zijn de tekens op de helmen, er zijn er verscheidene dus misschien zal ik er nog wel eens een maken.
Wederom een hoofdje van Hornet, de helm is een type M18
Het geweer is van ICM net als de puttees en de schoenen, handen zijn van Hornet en Dragon.
Het figuur is een mannequin van plastic en paperclip en in de juiste pose gebogen. Daarna heeft Ãe een body gekregen van Magic sculp. De kledij wordt deze keer van Duro (greenstuff) gemaakt. Dit vind ik hiervoor toch wat fijner werken dan Magicsculp
Hier de foto'uit het andere topic:
De pose verder uitgewerkt:
eerste deel van de broek:
Broek compleet:
bedankt voor het kijken.
Hints, tips en een kritisch oog zijn altijd welkom.
groet,
RJ