Franse cavalerie ww1 AVANT GARDE! (klaar)

Dat is er weer eentje waar je trots op mag zijn! Ik ken maar weinig mensen die een dergelijk project überhaupt aandurven en dan ook afmaken. En dan een dergelijk niveau weten te bereiken. Chapeau!

gr Bas

Hi Roger,

Gefeliciteerd met dit meesterwerk! Weinig aan toe te voegen qua bouw en schilderen/verweren een toppertje. Het enige wat ik kan bedenken wat misschien anders had gekund is zijdeglans op de paarden, maar dat is hier al eerder aangehaald. Knollen glanzen doorgaans vrijwel altijd licht.

Mvg,

Vincent

Denk dat dit met afstand je best werk is Roger. Fantastische balans tussen actie en compositie en super in kleurgebruik. Blijft boeiend om naar te kijken. Kwalitatief is niks mis met je andere werk maar deze vind ik simpelweg veel indrukwekkender en 'soepeler'. M'n complimenten!

Hoi Roger,

Ook hier ff net als op ML; Fantastisch werk! Simpele kleine base met groot effect! Erg indrukwekkend 😱 :!:

Ook hier maar ff vragen; prikkeldraad van RMG models of zelfgemaakt ( 😱 )?
En ja, mooie titel ook 🤣 🤣

Gr Erik

SCHITTEREND 😱 petje af en een buiging 😀

Heren bedankt voor jullie reactie,thanks! 🙂

Vincent ,er zit een lichte glans op de paarden alleen komt dit op de foto's blijkbaar niet goed over.
Erik,prikkeldraad is gewoon gekocht 🙂 en ja hoe kom ik ook weer aan die titel 🙄 ....credits for you!

Dit was voor mij een van de meest complexe dio's om te maken.ik heb er de afgelopen 2 jaar met tussenposes aan gewerkt wat op zich goed is want als je goed naar de eerdere poses kijkt (met name het figuur met vallende paard) heb ik toch het een en ander aangepast,ik had eerder een ander figuur gesculpt waar ik niet tevreden over was,ondanks dat het schulpten veel tijd had gekost ben ik toch blij dat ik achteraf de keuze heb gemaakt om een nieuw figuurtje te maken.Conclusie:als je ergens niet helemaal tevreden over bent kun je het beter aanpassen dan zo te laten.

al met al was dit een leerzaam projectje! 😉

groet,

Roger

Hai Roger, fantastisch werk weer dit! Het drama, de interactie tussen de figuren, kleurgebruik, echt schitterend! Wat ik vooral ook nu weer mooi vind en het geheel echt tot leven brengt, zijn de delen die buiten het vignet steken, heel gaaf.

Hoe staat het trouwens met jouw Hetzer project?

Groeten Ditmar

Ditmar,Thijs

bedankt! 😉 ..Ditmar, het zit in de planning om binnenkort weer verder te gaan met de hetzer.Vanwege he afwerken van dit project heeft deze een tijdje stil gelegen!

Groet,

Roger

ps,heeft iemand de 2 ratten in de trench waargenomen? 😀

Tsja Roger, (te) glanzende paarden of te witte schimmel(s),
uiteindelijk is het weer een prachtig eindresultaat van Nederlands modelbouwkunnen geworden,
die we zeker weer in 'de bladen' en op FB herhaalherhaalherhaalherhaaldelijk kunnen aanschouwen.
Petje af, of hoofdtelefoon, en op naar je nieuwste creatie, kan nu al niet wachten!

groet, Peter van Hout.

Nog een verlate reactie maar is super mooi geworden Roger en weer heel erg inspirerend om te zien. Veel gaande op een klein stukje en alleen al daarom heel erg mooi. Zal deze ongetwijfeld ergens dit jaar mogen aanschouwen op een wedstrijdtafel.

Gr.JW

Terug
Bovenaan