Bedankt voor de comments jongens, ik heb een moeilijke tijd voor me wegens familiale gezondheidsproblemen dus deze woorden betekenen véél voor me !!!
even wat antwoordjes
-de figuur is van MK35, ik heb hem meer naar de Ford gericht en de hooivork meer op zijn schouders gelegd, eerlijk gezegd ben ik wel trots op m'n figuur, ik heb hem in een uurtje of 3 geschilderd nadat ik de basislaag de dag voordien heb gelegd !
-de Ford werd in Polen gebruikt 1930 dus is het géén WW1
😉
-de materialen gebruikt zijn voornamelijk natuurprodukten, het gras is Heki en de blaadjes zoals gewoonlijk Joefix en zijn echt wel de moeite om ze aan te kopen, de boom is spul dat ik in de Aveve koop, ik heb er net weer een zak van vol gekocht
-de baan zelf is niet geschilderd, het is franse aarde, een beetje roodbruin, gezeefd en gemengd met water en houtlijm, ik schilder m'n ondergronden bijna nooit, ik probeer zoveel mogelijk het natuurlijk effect te behouden, wat ik wel doe zijn washes geven, de dieper gelegen plaatsen zijn met Ruwe Umber gewashed samen met Dark Mud pigment, de rest is gewashed met een dunnere wash samen met Europe dust, het geeft kleur en een stoffig effect op het zelfde moment !! natuurlijk hebben de wielen en het onderstel hetzelfde kleureffect, normaal gezien doe ik nog een drybrush op het grondwerk maar ik was er zo al tevreden over
-de klimop heb ik een voor 1 aangebracht telkens met een puntje houtlijm
-het gras kreeg nog een lichte wash om de glans wat te verdoezelen
-het basiswerk onderaan is inderdaad wat rodig maar dat is kwestie van smaak, in het echt is het iets bruiner maar ik ben er wel tevreden over
-heb ik alles ??
oh ja volgend project :
A7V TOTENKOPF, WW1, de eerste operatieve tank in de geschiedenis van de Duitse tanktroepen
🙂 🙂
groeten
Dominique