A
Anonymous
F-f-foto's 😛 Dit model vind ik echt prachtig, vooral de camo. Realistisch of niet...
Groetjes,
Wijnand
Groetjes,
Wijnand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mike Bruijsten zei:Echt prachtig! 😀 😉
Die color modulation komt er heel mooi uit!
Welk merk verf heb je voor de hull red gebruikt en welk nr.??
Gr.
Mike Bruijsten
j.w.stokkers zei:Mooi gedaan Staf, waarom kies je nu voor W&N verf? Tijdens de KMK meeting zag ik je met Rembrand/Van Gogh verf werken?
JW
j.w.stokkers zei:Heb je na het aanbrengen van de basiskleuren ook weer gebruik gemaakt van de vernis van Games Workshop en daarna filters etc. aangebracht?
JW
(die nog steeds opzoek is naar de juiste verhouding van verfsoort en soort vernis. Merkte dat GW Satin Varnis op Vallejo verf reageerd)
Timo,Timo de Porto zei:dusch, GS vernis zou een deel van het geheim zijn?
staf, kun je niet eens een aantal foto's kunnen maken van een pinwash in wording? ik neem namelijk aan, dat je de behaalde effecten, zoals de lopers bij het bestuurdershok niet in 1 keer behaald hebt, maar in meerdere keren. omdat 't mij niet lukt, ondanks dat ik de blaren op m'n handen heb staan van het proberen, de juiste verf, en de juiste WS gebruik, krijg ik NOG niet de effecten die jij er mee haalt, en er zal toch ergens een punt zijn waar jij het anders doet als ik, en dat is jjuist het punt wat ik probeer te vinden.
enne, zie ik dat goed? bijna niet zichtbare chips in de groene cammo onder de reserve rupsband? wat voor penseeltje heb je daar voor gebruikt, 1 enkele haar ofzo?
ik wacht in spanning af. hopende op een SBS door de meester zelf, want 't is een echt kunsttstukje!
Timo
Staf Snyers zei:j.w.stokkers zei:Heb je na het aanbrengen van de basiskleuren ook weer gebruik gemaakt van de vernis van Games Workshop en daarna filters etc. aangebracht?
JW
(die nog steeds opzoek is naar de juiste verhouding van verfsoort en soort vernis. Merkte dat GW Satin Varnis op Vallejo verf reageerd)
Yep! GW(over Tamiya) rules! de vernis "tast" ook Tamiya aan. Ten minste... vlak na het spuiten van de vernis is de verf wak. Even (2min. is genoeg) afblijven is genoeg. daarna is alles weer stabiel (lees hard).
Wat doet de GW met Vallejo?
kristof: Thanks ik zie je zondag.
benjamin : Dank je!
Tot devolgende,
Staf