Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weer wat nieuwe plaatjes op 3 maart gepost te ML waaronderrrrrrrrBekijk bijlage 23775
Mooi voor in een dio. Overigens zal vuil op deze plekken ook eraf worden geveegd.met vier vlekken erin totaal zonder wit?
Goh Eric, had je deze niet gezien?
Bekijk bijlage 24311
![]()
Altes Foto-Sammelstelle-Panzer-Panzerspähwagen-Beute-Holland-WW2 | eBay
Entdecken Sie Altes Foto-Sammelstelle-Panzer-Panzerspähwagen-Beute-Holland-WW2 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
l;opt was een tijdelijke Ebay issue, als je in de foto link 1500 aanpast naar l1600 werd het verholpen. Is nu weer hersteld...mooie plaatjes maar voorheen kreeg ik steeds een grote afbeelding te zien wanneer ik erop klik.
Nu blijven verreweg de meesten klein ?
Wie is de eerste die een vrachtauto zo volgeladen met krukjes nabouwt? 😉
….vermoedelijk iemand met een 3D printer…Wie is de eerste die een vrachtauto zo volgeladen met krukjes nabouwt? 😉
Dat was Her Drüw Pritzgarten, die reisde veel rond met een vrachtauto om in bezet gebied antiek in te kopen voor zijn handeltje.Ben wel benieuwd naar het verhaal van die foto trouwens.
Nee hoor, hij heeft zijn voorliefde voor Volkswagen Kevers ook nooit verloochent. 😉ik vindt het zelf nogal best raar klinken.