Johannes Haspels
Lid van de TWENOT
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Halbketten
Die kuubel achter in de Styer .... DAT is nu een goed dio-idee :!:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Johannes Haspels zei:Die kuubel achter in de Styer .... DAT is nu een goed dio-idee :!:
Dat is op zich nog wel logisch, want die veldfles bevestigt met een haak zoals op de foto te zien is, en dan heb je een ring nodig om hem aan vast te haken. Ik vraag me meer af of het wel zo lekker loopt met een kilo bungelend tegen je schouderblad 🙂pascal bastiaens zei:Ik vind de bevetiging van de veldfles links van de man met de ster ook leuk...improvisatie...
EricReist zei:

Zullen we daar Italiaan met Flak van maken?EricReist zei:Fransoos met flak
![]()
Onder „HOTEL RESTAURANT” staat iets van „COTE” en nog iets van zo te zien drie letters, en de straatnaambordjes aan weerszijden van de brug beginnen met een kort woord op de eerste regel en langere tekst op de tweede, wat mij allemaal doet vermoeden dat het in het Frans is, en dat de foto dus genomen is in België, Frankrijk of wellicht Luxemburg.Bert Koopman zei:Weet iemand waar die Flak 88 in hinderlaag staat is dit Nederland of bij onze zuider buren.
Als hij daar puur staat om tanks van de brug af te schieten, zoals het toch behoorlijk de indruk geeft, is het niet zo’n slechte positie: verder naar rechts en je hebt minder of geen zicht op de weg naar de brug toe. Over verder naar links valt weinig te zeggen, maar ik vermoed dat er daar andere bezwaren zijn, zoals dat het kanon er misschien niet verborgen kon worden of zo.Ron van Wiggen zei:Ongelukkige lokatie lijkt me. Zeer korte afstand, geen overzicht.
Bert Koopman zei:Bedankt weer mooie plaatjes.
Weet iemand waar die Flak 88 in hinderlaag staat is dit Nederland of bij onze zuider buren.
Deze foto is trouwens wel Diorama waardig vind ik.
Groet en een prettig weekend
Bert
Sterker nog... op jouw eiland 😉Timo de Porto zei:he een indiër, die gaat in de verzameling, zou zomaar in nederland gemaakt kunnen zijn tenslotte!
Wat bedoel je daarmee?Theo Davelaar zei:Panzer III voor de Engelse markt
De foto is in spiegelbeeld, dus zit het stuur aan de 'verkeerde kant' 😉Jakko Westerbeke zei:Wat bedoel je daarmee?Theo Davelaar zei:Panzer III voor de Engelse markt
Aha, ja, je hebt gelijk — dat was me nog niet eens opgevallen 😕Jan Peters zei:Jakko Westerbeke zei:De foto is in spiegelbeeld, dus zit het stuur aan de 'verkeerde kant' 😉
EricReist zei:
Johannes Haspels zei:Online vond ik een recent exemplaar :
Ik vraag me dan altijd gelijk af: is het ook écht dezelfde, of heeft iemand hem naar die/zo’n foto nagemaakt?EricReist zei:Klopt, is dezelfde...
Jakko Westerbeke zei:Ik vraag me dan altijd gelijk af: is het ook écht dezelfde, of heeft iemand hem naar die/zo’n foto nagemaakt?EricReist zei:Klopt, is dezelfde...