- Interesses
- Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Bergepanther
Hee een sherman tulp. Das ook zon project...de raketten en toebehoren liggen klaar, nu nog een passende sherman 🙂
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

maar het loont dadelijk wel. Wordt erg mooi zo (althans dat vindt deze wegenbouwer)!Een helloffajob, maar het wordt niet snel mooier dan zo.
Ik zat nog eens naar deze door Bert geplaatste foto te kijken en zag naast de beschermende balken, waar ik nog over aan het nadenken ben, nog een interessant detail!
2
Nope.Zal ook zijn om de druk te verminderen op de orginele balken
Ik denk dat dit een M1 brug is (smaller) en jij bent met een M2 brug bezig die breder was. Vandaar dat de diagonale planken elkaar hier raken in het midden.Ik ben van deze foto uit begonnen. De plank in het midden maakte voor mij het uitlijnen makkelijker.
Ik denk dat de slijtlaag vaak werd afgestemd op beschikbaar hout en beschikbare tijd.
Ik heb de kopse kanten trouwens ook voorzien van rood-witte markeringen.
Bekijk bijlage 63377
Nope.Vandaar dat de diagonale planken elkaar hier raken
Een kleine kit met veel detail, o.a. het interieur. Isoleert prima ongebouwd en neemt in de vitrine weinig ruimte in.
Gasten ff serieus 😶de suggestie van spijkers te wekken 😉
........geduld.....
Mee eens! Dit ga je zien. Gewoon met een scherpe speld een kleine prik. En laten we wel wezen….we hebben allemaal prikplaatjes moeten prikken op de kleuterschool (op zo’n vreemd matje) dus de skills zijn er gewoon.Toch meen ik het serieus 🙂
Bij het verweren ga je dat terug zien.

Toch meen ik het serieus 🙂
Bij het verweren ga je dat terug zien.