Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
De mooiste DAF, vind ik ook 👏🏼.
Aanmoedigingsprijs! 🏆
Aanmoedigingsprijs! 🏆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik inmiddels gebouwd 😉Momenteel is een ontwerper bezig met de YA-126, misschien kan hij het YP-408 stokje overnemen later dit jaar.
Kleine sneak van een WEP...
Bekijk bijlage 45037
Ik ook!Benieuwd naar het vervolg!

Als ik die bekijk klopt die goed met de tekeningen hoewel ik weer wat twijfels heb of die van binnen weer niet wat een te groot chauffeursgedeelte heeft. Dan zou ik echt de tekeningen erbij moeten pakken.PS
Die MR-kit ziet er strak uit, maar klopt die wél?
Ja zoiets !A + B = E

Dat is inderdaad nog wel een idee inderdaad want ze zitten net iets te weinig naar voren en daardoor komt de chauffeursplek net weer wat beter onder het luik te zitten.Walter, nu je toch al zover bent, waarom niet de voorste twee luiken ook eruit zagen zodat ze iets naar voren gezet kunnen worden,
Ik heb dat model natuurlijk niet in mijn handen maar op basis van de foto's ljikt me dat dat tmoet kunnen. En ja, veel meer werk, dat is zo.
Maarruh..........jij bent toch Walter?

Klopt, die ken ik inderdaad.Bij de Stichting Historische Collectie Regiment Technische Troepen staat een opengewerkte YP-408. Alles is goed zichtbaar en benaderbaar. Zeker wanneer je toestemming vraagt aan de beheerders.
Indexpagina