Af! Commando Car Belgische SAS Shangri La - De Weervraak

Dit model is af!
Hij wordt inderdaad steeds mooier, maar wat is het ook geweldig om stap voor stap de uitwerking van de (verf)behandeling te kunnen volgen. Voor mij als beginnende schilder erg waardevol 👍🏻

Prachtig hoe je de foto inkleurt en tot leven brengt.
Ga je het loopvlak van de banden nog iets lichter maken?
Ik zie een deuk in de rand van het spatbord linksvoor. Dat kun je met donkere kleur nog voor elkaar krijgen, afgaande op wat je hier laat zien.

Groeten, Jan

Hi Bas,

Prachtig gedaan! Ik vind vooral de kleurvariatie in het olive drab, de verwering en de modder erg gaaf 😍Dat is doorgaans een uitdaging met een effen kleur, maar zeker geslaagd. Misschien het canvas nog verfijnen in de voorste bakjes door te verscherpen met vloeipapier dan krijg je scherpere kreuken, al is dat natuurlijk ook afhankelijk van de dikte canvas.

Mvg,

Vincent

Dank je Vincent. De dekens blijven zoals ze zijn, mankeert weinig aan in mijn ogen.

@Jakko Westerbeke ik ga nu verder met de figuren (Bronco) en machinegeweren (3d prints). Kan dat in dit topic of zal ik verder gaan in het reguliere forumdeel?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je beter verder kunt gaan in het fotoalbum, en dan in het eerste bericht daar een link naar dit onderwerp maken zodat duidelijk is waar het bij hoort.

Mooi hoor!
Dat met die modder.... verf en gras direkt bij de gatenvuller? Eens kijken of ik hier een equivalent vinden kan. Met gips ben ik niet echt happy.

Terug
Bovenaan