Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, dat hoort ook zo. Als je een model koopt heb je de verplichting om het zo goed mogelijk te bouwen of om het weer door te geven. En je weet het, alle ervaring ontstaat recht evenredig aan de hoeveelheid verprutst materiaal en gereedschap. 25 jaar geleden prutste ik (net als nu) ook maar wat, maar het was de moeite wat te verprutsen.Je hebt het weer voor elkaar gekregen om er iets moois van te maken.
Groeten, Jan
Uiteindelijk hulde aan het gepruts!!25 jaar geleden prutste ik (net als nu) ook maar wat, maar het was de moeite wat te verprutsen.
en alle Prutsers tesamen 😁hulde aan het gepruts!!

Het volgende hersenspinsel drong zich aan me op :En door naar de volgende oplossing.

Voor dit project is toch wel helden-moed nodig! Ik had het bijltje er al lang bij neergegooid omdat ik het niet meer zag zitten. Respect hoor hoe je met veel geduld en experimenteren toch vorm weet te krijgen uit een oud vacuüm gebeuren!!Het begint te lukken.Bekijk bijlage 17861
De aanhouder wint, Piet! .....een flinke vooruitgang ten opzichte van die platte grill, die in de vacu-set zat. Het wordt een mooie bak zo.Het begint te lukken.

Voorlopig kom je met dat ene uurtje wel steeds een stukje verder, zolang je gemotiveerd blijft. En het resultaat daarvan (incl. doorzetten enVoor mij is het woekeren met tijd. Met maar een uurtje per dag, een paar meer in het weekend, moet ik iets verzinnen om het toch af te krijgen
Absoluut! Soms is een uurtje per dag het enige dat nodig is om toch progressie te maken. Mooi werk Piet......je hebt binnen deze FOC weer een flinke puist werk verricht.Voorlopig kom je met dat ene uurtje wel steeds een stukje verder, zolang je gemotiveerd blijft.

Ik vind'm geweldig Piet, en samen met het verslag een slof stroopwafels waard 👍 (eens zien hoe dat uitpakt a.s. zondag...)Wat vinden jullie?

Ik las natuurlijk wel mee..... 🙂 , maar wist ook even geen antwoord. Als FOC aanjager moet ik natuurlijk zeggen dat ik hem in verf wil zien......maar als bouwer, zie ik het Citroentje inderdaad het liefst nog even in z'n nakie. Mijn DD zal ook ongespoten in Nieuw-Vennep staan.Dat ligt eraan waar je je doel legt vanaf shelf queen, is mijn mening. Maar ik heb nu niet gekeken naar de omschrijving van deze foc. Wat mij betreft laten we dat aan Alex over.
Pssssst: ik denk dat hij hem zelf het liefst zo ziet

Je weet nooit wat anderen er zo leuk aan vinden dat je zelfs een prijs wint....
Dat patroontje op Vincent zijn illustratie is een goed idee. Ik denk dat het hem dat wordt. Die boxart van Italeri.... Volgens mij van Francois Verlinden. Da's pas een deja-vu..... Dat is dus de tijd dat ik begon met modelbouw.....Ik zal eerlijk zijn: halverwege je vorderingen denk ik steeds "dat gaat helemaal niks worden, wat een geschuur en geplamuur, dat komt nooit goed"... En dan ineens is het resultaat er en denk ik "wow, gave bak geworden. Mooi resultaat". Hier ook weer, complimenten!! 🙂
Qua kleur ben Ikzelf gecharmeerd van de grijs-met-gele strepen versie van vrachtwagens. Zoals de Italeri Blitz of deze tekening.
Ik kocht in Houten een setje van 4 voertuigen waar ie in zat, maar hij was erg goed verstopt..... (en zwaar beschadigd)ooh die type 45 is toch zo'n gave bak 😛 Rob van Trommelen had 'm in z'n assortiment (Wespe resin)... ikke te lang getwijfeld... nu onvindbaar 😖