Bas Hermsen
Lid van de TWENOT
Een aantal jaar gelegen kwam ik op Missing-Lynx een aantal foto's tegen uit 2004 die geschoten waren in Irak. Tot mijn verbazing stonden er voormalige Iraanse Chieftain MBT in redelijke staat van ontbinding op. Zandkleurige verroeste engelse tanks uit de jaren 70/80 met arabische logo's en amerikaanse grafity in een woenstijn vond ik toch wel redelijk uniek. Heb de foto's destijds netjes op de harde schrijf opgeslagen, met het idee om er in de toekomst misschien wat mee te gaan doen. Het enige wat mij tegenhield, was dat ik niet echt fan was van het bouwen van een uitgeschakelde/kapotte tanks. Maar mijn modelbouwinteresse is de afgelopen tijd ook wel wat veranderd, dus een uitgeschakelde mbt lijkt mij nu juist een mooie uitdaging.
Vorig jaar heb ik van Martin Hiskemuller de mk.5 versie van Tamiya gekregen, waarvoor nogmaals dank, om er maar wat moois van te maken. Vorige week ben ik aan het model begonnen en vanavond zal ik de eerste progressie hier posten. Ik zal dan meteen de referentiefoto's erbij zetten.
gr. Bas
Vorig jaar heb ik van Martin Hiskemuller de mk.5 versie van Tamiya gekregen, waarvoor nogmaals dank, om er maar wat moois van te maken. Vorige week ben ik aan het model begonnen en vanavond zal ik de eerste progressie hier posten. Ik zal dan meteen de referentiefoto's erbij zetten.
gr. Bas