Chevrolet C15TA (x2)

Hoi,

Vanwege het begin van mijn studie Geschiedenis heb ik de afgelopen periode weinig tijd gehad om met modelbouw bezig te zijn. Vandaag eens wat figuren aangepakt en alles bij elkaar gezet:
1000044706.webp

1000044707.webp

Zoals te zien is, moeten er nog veel details toegevoegd en oneffenheden weggewerkt worden. Maar dit geeft al wel een beter idee van hoe het eruit moet gaan zien.
En de boom is nog steeds wat grof, maar die moet ik nog aanpakken.

Mvg,
Christian

Hoi Christian,

Het blijft een hobby, studie of werk gaan voor. Maar als je wilt ontspannen...

Mooie opzet! Twee gave voertuigen achter elkaar.
Tip wat betreft de boom: probeer fijne plantenwortels te vinden.
Tip voor de ondergrond: een wegdek loopt vaak iets bol om af te wateren naar de bermen. Ook de berm watert af naar sloot, greppel. terrein of ...
Een hoogteverschil van 2 tot 3 mm kan optisch al veel doen!

Succes met je studie en je hobby.

Groeten, Jan

Aha,daar istie!👍😊
Maar dan hebben we het over de achterkant !
Wat Jan volgens mij bedoelt is dat de ondergrond vanaf de voorkant nogal vlak is!
Zag dat dit bij de foto waar je het idee van hebt dit ook het geval is!
Persoonlijk zou ik eerder aan de voorkant een sloot of wat meer aflopend naar beneden laten lopen zodat het allemaal wat "spannender " oogt en het niet zo kaal lijkt!

Ziet er weer veelbelovend uit Christian! Enige wat ik wil opmerken is dat je door de vierkante ondergrond aan de ene kant veel lege ruimte hebt aan de voorkant waar je echt moeite voor zal moeten doen om dat interessant om naar te kijken te maken. En daarbij aan de andere kant staan de 2, op zich heel leuke voertuigen zo wel onnatuurlijk dicht op elkaar gepropt. Dat kan je anders doen door een rechthoekige ondergrond te nemen en dan staan de voertuigen ook niet meer zo precies op 45° op het diorama. Werken met 30° en 60° is dan beter omdat het optisch wat natuurlijker overkomt.

Terug
Bovenaan