Martin Dogger
Lid van de TWENOT
http://www.track-link.net/reviews/k1676 8)
MartinD
MartinD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand misschien al de te verwachten kosten?
Zou mr. Tamiya hem misschien ook in 1:48 uitbrengen???
Of je blaast er een Panzer I mee op. 😈 Voor 55 euri zou ik er geen wraktank van maken. Kun je beter zo'n Masterbox kitje naar de Filistijnen helpen (alhoewel die niks te maken met Frankrijk 1940 🙂 )sebastiaan hagebeek zei:leuk wraktankje voor als je n dio maakt die draait om de 88MM 😈
sebastiaan hagebeek zei:oe,ga je er n verslag van maken met foto's?
brute tank dit,ik koop m ook nog wel n keer,eerst belangrijkere geldzaken regelen 😉
leuk wraktankje voor als je n dio maakt die draait om de 88MM 😈
Jamie Hector Cruz zei:sebastiaan hagebeek zei:oe,ga je er n verslag van maken met foto's?
brute tank dit,ik koop m ook nog wel n keer,eerst belangrijkere geldzaken regelen 😉
leuk wraktankje voor als je n dio maakt die draait om de 88MM 😈
Volgens mij zijn er bijzonder weinig van deze tanks door een 88 uitgeschakeld...
Ik kan er naast zitten, maar ik dacht dat de 88 voor het eerst in er toe doende mate in een anti tank rol werd ingezet in de woestijn van Noord Afrika.
Ik kan er naast zitten, maar ik dacht dat de 88 voor het eerst in er toe doende mate in een anti tank rol werd ingezet in de woestijn van Noord Afrika.
Jamie Hector Cruz zei:Ik zeg dus ook specifiek niet dat het niet gebeurde... (wel opletten 😉 )
Niels Henkemans zei:idd, ik geloof zelfs dat Rommel persoonlijk verantwoordelijk was voor het inzetten van de 88's bij Arras. Overigens schijnen de Duitsers al tijdens de Spaanse Burgeroorlog ontdekt te hebben dat de 88 ook uitstekend geschikt was voor "grondgebruik" tegen tanks. Maar echt legendarisch is de 88 idd pas in de woestijn geworden