Hans Slaager
Lid van de TWENOT
Hallo,ben nu een paar maanden lid,en trek nu de stoute schoenen aan om wat van m'n "werk" te laten zien!
Ben in de 50 😳 ,en heb heel wat jaartjes alleen maar 1/72 figuren geschilderd voor mijn Waterloo-diorama (waterama.nl).
Sinds een jaar toch weer teruggekeerd naar m'n oude liefde,WW1.
In de 60-er jaren van de vorige eeuw plakte ik de Airfix-tankjes al in elkaar,de Emhar -kitjes die ik nu gebruik zijn verre van korrekt,maar voor het project dat ik wil realiseren valt dit niet zo op.
Ik wil een diorama maken van de eerste veldslag waarbij in grote getale tanks werden ingezet,Cambrai 1917.
Hiervoor ben ik nu een jaartje bezig,binnenkort begin ik aan de ondergrond,voorlopig eerst maar eens de tanks (40!) af zien te krijgen.
Hierbij alvast wat foto's,het afgelopen jaar genomen.
Binnenkort van de voltooide tanks wat meer plaatjes.
Kommentaar is welkom!
groeten,Hans Slaager.
Ben in de 50 😳 ,en heb heel wat jaartjes alleen maar 1/72 figuren geschilderd voor mijn Waterloo-diorama (waterama.nl).
Sinds een jaar toch weer teruggekeerd naar m'n oude liefde,WW1.
In de 60-er jaren van de vorige eeuw plakte ik de Airfix-tankjes al in elkaar,de Emhar -kitjes die ik nu gebruik zijn verre van korrekt,maar voor het project dat ik wil realiseren valt dit niet zo op.
Ik wil een diorama maken van de eerste veldslag waarbij in grote getale tanks werden ingezet,Cambrai 1917.
Hiervoor ben ik nu een jaartje bezig,binnenkort begin ik aan de ondergrond,voorlopig eerst maar eens de tanks (40!) af zien te krijgen.
Hierbij alvast wat foto's,het afgelopen jaar genomen.
Binnenkort van de voltooide tanks wat meer plaatjes.
Kommentaar is welkom!
groeten,Hans Slaager.