Bedankt voor uw commentaar heren 😀
Wat antwoorden:
Hugo, Een figuur is erg lastig.... waar haal ik een laat WO2 Bulgaar vandaan? Ik zal eens nadenken over het ondergrondje, Ik heb nog wel wat liggen denk ik 😉
Eric, Ik zit niet ieder weekend in België, maar heb wel veel van de KMK-ers opgestoken (vooral de demodagen zijn een aanrader!) Ik gebruik geen vaste methode, maar werk meer op 'gevoel', ik pruts gewoon wat, net zolang tot het me bevalt...
JW, een kleine setting gaat het worden, waarschijnlijk zonder figuur. De volgende (FOC-model!) wordt Afrika-braun 😀
Peter, op de eerste pagina van dit draadje staat 'de riel diel' de sterren zijn er inderdaad met de hand op gekalkt. De tracks hebben verschillende grijs/bruine tinten meegekregen. Ik hou niet van rood geroeste tracks, die zijn alleen realistisch op een uitgebrand voertuig (mi)
De uitlaat is zandgeel over de zwarte preshade, daarna 3 tinten roest uit een Vallejo 'panzeraces' set, 2 tinten roest uit een tensocrome set, weer wat zandgeel terug erop, beetje olieverf (van dyke bruin) uiteindelijk een laagje mat vernis, met echte roestdeeltjes erdoor en wat 'smoke' Migpent. Ik hoop dat dat een beetje duidelijk is zo? 😕 🙄
Bas, Handicap? 😱 🙂 🙂
het onderstel gaat nog een keer onderhanden genomen worden.
Rudi, dank je! 😀 Ik zal nog wat chips toevoegen, daar had ik niet aan gedacht...
Dom, je hebt helemaal gelijk, het onderstel ga ik nog eens aanpakken!
Jochem, de antennevoet wordt meegenomen, het ventje wordt, zoals vermeld, wat lastiger.... ondergrondje komt goed 😉
Jan 😀