Martin Visser
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Shermans, Bustes
- Schalen
- 1:9
- 1:35
- 120 mm
zie er echt goed uit. Ik ben wel benieuwd hoe het model uiteindelijk gaat worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niels Henkemans zei:Even snel een plaatje van het 'test-fitten'. Tot nu toe passen alle onderdelen perfect 8)
![]()
Niels Henkemans zei:... Verder heb ik hier nog Masterclub bouten gebruikt ...

Dat is juist zo mooi... de liefhebber is niet te stuiten vanwege de liefhebberij 😛Vanuit een professioneel oogpunt zou dit project onverstandig geweest zijn, maar het is een hobby dus dat kan me niet schelen.
Mooi man 😈 , en door het openbaar delen van kennis krijgt men door hoe het "pyramide spel" der giganten werkt,Ook een beetje een lange neus naar al die professionele fabrikanten die zich er wel erg gemakkelijk vanaf maken.
Tuurlijk man 😉 en weet je, ik kijk ook wel eens donker uit m'n ogen, maar blijf wel altijd optimistisch.Bedankt voor de aanmoedigingen. Goed om te zien dat er behalve sceptici ook mensen zijn die wel vooruit kunnen kijken.
Jaha, net als die klagers over al dat vrachtverkeer, terwijl ze wel graag hun spullen vlot in huis willen hebbenBlijft grappig hoe mensen klagen dat 3D printen vals spelen is maar ondertussen maar negeren hoe alle modelbouw kits tegenwoordig ontworpen en geproduceerd worden. Een en al computerwerk. 🙂