Af! British 25Pdr. Field Gun (1974)

Dit model is af!
Toffe opmerkingen en 👍 en 😍 jongens, hartelijk dank 😊

En het moet goed voelen om wat af te kunnen ronden!?

Jazeker Alex, maar ook bijna een beetje onwerkelijk.... de opgefriste kijk op het bouwen van een diorama betekent namelijk dat het
mogelijk blijkt om dit jaar alleen al nóg twee projecten afgerond te kunnen krijgen 🤭

Of dat gaat lukken zien we wel of niet want dit hangt ook af van hoe en hoe vlot het traject naar mentaal herstel verloopt
(en als side-show ga ik ook meer doen aan m'n fysieke conditie 💪)
Ik heb er allemaal zin in en blijf optimistisch in ieder geval 🙂

Tot ziens in IJzendoorn of in één of ander topic hier ter forum

Dat is echt een prachtig stuk geworden 👍👍👍

Hoi Peter,

Ik vind hem prachtig. Menig bouwer van nieuwe kits lukt het niet te realiseren wat jij van een gedateerde kit en met eenvoudige middelen weet te maken. Meesterlijk gedaan.

Parallel heb je veel werk verzet met jezelf. Ik vind het een geweldige prestatie. Ik hoop en wens dat je dit op een ontspannen manier kunt doorzetten. De weg ernaartoe is ook hier belangrijker dan waar je komt.

Hartelijke groeten, Jan

Mooie complimenten Jan, dankjewel 😊👍

Hehe, eindelijk! En amper 3 uur pm pas(2:54). Prachtig! Een ode aan Morris.
(Uh, afgaande op jouw bouwtempo is het wellicht een idee de bouwtijd voor de volgende groepsbouw, ook rekening houdend met Italeri, de bouwtijd, even uitrekenen… te verdubbelen 🤪😂😉)

Ja, sluit me aan bij de rest Peter, prima kanonneke geworden. Toen dit feestje begon had ik ook stiekem de hoop om jou eens uit de tent te lokken om met iets simpels tot 'n goed eindresultaat te komen, en da's best wel gelukt hè?😁

Een kanonneke maken is één, maar de figuren zijn wel héél treffend!
Die laten het geheel mooi tot leven komen. Ik heb niets met blote-mannenruggen maar deze figuren zijn "kersen op de taart"

Bedankt jongens, wederom leuke, fijne reacties 😃

jouw bouwtempo
dat ligt vrij hoog Tini.... het is het opstarten wat al een tijd een groot obstakel is elke keer weer. Die laatste loodjes bijv. waren een paar uur
werk maar heb er misschien wel twee weken over gedaan om mezelf aan de tafel te krijgen terwijl ik wéét hoe leuk het daar is....🤔
Er is ergens iets verkeerd gegaan in m'n leven en dat gaan we dus uitzoeken...dat is momenteel mijn WIP nr. 1 😉
Ik bedoel... dit dio heb ik in 2006 gemaakt in zes maanden tijd (met plenty scratchwerk !) :

de hoop om jou eens uit de tent te lokken om met iets simpels tot 'n goed eindresultaat te komen, en da's best wel gelukt hè?😁
zeker weten 😄 en al was het deels therapeutisch, de uitdaging van een project doen in 30 dagen was de onweerstaanbare rode lap 🤩

Mooi werk Peter. Ik vind het super hoe je de lompe plastic figuren tot leven hebt kunnen maken.
Ik zie jou en je diorama graag morgen.

Groet Martin

Bedankt jongens 👍 en hoop ook een hoop van jullie te zien in IJzendoorn !

Die golden oldies doen het nog goed.
Dankjewel Eric 🙂 en ja, ook in mijn ogen kwam dit oudje er beter uit te zien dan ik verwachtte. "Kleren maken de man" luidt het spreekwoord,
en wij zouden dat naar onze hobby/passie kunnen vertalen naar "kleuren maken het model" 😉

Bedankt Elco 🙂

Ik denk een leerzame reis en hopelijk motivatie voor je verdere projecten!
Inderdaad leerzaam en therapeutisch ook nog wat zeker een opkikker voor de motivatie betekent 😄

Terug
Bovenaan