Bouwmiddag Regio Zwolle, zondag 18 juli

die jonge neemt z'n eigen compressor mee. dus voor de zekerheid zou er iemand nog een compressor mee moeten/kunnen slepen.

en dan kan je los, denk wel aan dat je het netjes houd ;)
erik bakker zei:
van valejo wordt je nog steeds niet high hoor chris.
die jonkies hebben niet veel nodig :p

Michel Caudron zei:
die jonge neemt z'n eigen compressor mee. dus voor de zekerheid zou er iemand nog een compressor mee moeten/kunnen slepen.

en dan kan je los, denk wel aan dat je het netjes houd ;)

eehmm.. :huh: omdat ik mij compressor meeneem moet iemand ander hem ook menemen? :huh:

gr,chris

Erik Bakker

Lid van de TWENOT
hallo,
ik kan helaas ook niet komen, ik moet namelijk onverwachts naar een verjaardag toe. veel plezier met z'n allen en tot de volgende keer dan maar.

groeten erik en lars

ik zal ook aanweizig zijn, pff goh tijd niet meer geweest daarzo.. :)
heeft iemand materiaal over voor de zijkant van mijn dio?
als het niet te duur of een grote moeite is..
en anders haal ik het zelf wel even.
totdan.

Afgelopen zondag is er wat misgegaan met de bouwmiddag en daardoor heeft deze helaas niet kunnen plaatsvinden.

Des al niet te min, kunnen wij aanstaande Zondag terecht.

Dus heren wees welkom en dit keer heb ik zelf de sleutels ;)
en een warme bak koffie om het goed te maken :D

Erik Bakker

Lid van de TWENOT
Re: Bouwmiddag Regio Zwolle, 7 februari

je airbrush, verf, compressor??. kranten of grote vellen papier. enz. enz.

ik ga d'r ook weer bij zijn, misschien dat ik dan ook ga airbrushen (niet verder vertellen hoor maar de lav is af voor de 13e).

groeten erik.

Re: Bouwmiddag Regio Zwolle, 7 februari

Nou gisteren een succesvolle bouwmiddag gehad met heel veel bekijks, mede dankzij de locale media-aandacht en daardoor hebben we er weer een paar bouwers bij :)

En iedereen is weer van harte welkom zondag 7 Maart.

Re: Bouwmiddag Regio Zwolle, 7 maart

hoy bouwers
ik vond het een super leuke middag de volgende keer zal ik zeker weer van de partij zijn.
inmiddels heb ik de verlichting van de 1/72 halifax klaar moet hem nu alleen nog spuiten.
Het ligt in mijn bedoeling om 10 april naar heiden in duitsland te gaan naar de beurs aldaar is er nog meer interesse??
groeten harry

Bovenaan