Bouwmiddag Regio Zwolle, zondag 18 juli

jawel hoor de kinderboerederij nog geen 5 minuten fietsen!
ik kom als ik het met me ouders heb geregeld maar het mag vast wel ,heb je verder nog wat nodig?(niet dat ik veel heb)

Chris

Erik Bakker

Lid van de TWENOT
ik kom misschien een paar uurtjes langs, mijn moeder geeft die dag haar verjaardag dus daar moet ik ook nog ff zijn :cool: . heel misschien komt mijn broertje ook nog mee maar dat is nog niet zeker.

groeten erik.

@Chris
als het je lukt om je model mee te nemen en de toebehoren die daarbij horen, gezien je waarschijnlijk met de fiets komt.

@Erik
van harte welkom, maakt niet uit hoe lang, maar verjaardag van je moeder is ook belangrijk. Gefeliciteerd.

Ik heb ook de datum van de volgende bouwmiddag 6 December (zelfde tijd, zelfde plaats)

Zoals het er naar uitziet heeft de bouwmiddag een vaste plaats op de eerste zondag van de maand.

Ook de media aandacht is leuk meegenomen :)

in de lokale krant, de Peperbus

A

Anonymous

Goed bezig Michel en vooral ook leuk dat je met deze locatie al afspraken in het vooruit hebt kunnen maken en vastleggen. Weet iedereen tenminste waar ie moet zijn. Maak je nog wat foto's zondag zodat we ook kunnen zien hoe jullie erbij zitten.

JW

kan iemant die naar de bouwmiddag komt voor mij een wash meenemen?
ik zou die zeer op prijs stellen als ik deze dan even zou mogen gebruiken voor mn panther.

dan neem ik zelf wel een kwast mee.
*eerst eventjes eentje vinden.

Groeten en alvast bedankt, Chris

Je hebt genoeg meegenomen.

Ik wil graag iedereen bedanken die geweest is, het was heel erg gezellig en nog best druk voor een eerste keer valt me echt niks tegen. en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden en ook leuk om de gezichten bij nieuwe namen te zien.

hier een paar foto's van de bouwmiddag

Ik zie jullie graag de volgende keer terug op 6 december :)

ook gelijk de vraag wie er mee wil gaan naar de twenot bijeenkomst op 22 november om de bouwgroep zwolle te vertegenwoordigen?

een leuke toevoeging met wat aandacht van de lokale media.
Heel erg leuk dat ook zij er belangstelling voor hebben.

http://www.weblogzwolle.nl/content/view/14119/1/
(stukje tekst dat je leest hebben ze van mijn flyer afgehaald en helemaal verknipt en verplakt...maar goed...als de boodschap maar duidelijk is :))

Bovenaan