Benjamin de Groot
Lid van de TWENOT
Lekker bezig man...ben erg overtuigd door het geheel: het "voelt" lekker chaotisch aan. Misschien ipv een poster wat kleine graffiti om het geheel af te maken?
Blijf em volgen 😉
Blijf em volgen 😉
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dominique Vanderschaeghe zei:respect !! enkel het stukje onder de trap is nog niet af, ...
cheers
Dom
Axel Repping RHvS zei:...
Mark- thanx, maareh, dat gebeurt niet vaak, jij sprakeloos 😉 .
....
Axel
Jeroen Timmer zei:Axel,
Heb eens na zitten denken wat voor reactie ik hier zo plaatsen en ben eigenlijks tot de conclusie gekomen dat ik geen passende reactie heb.
Dit inspireert mij in ieders geval om zeker door te gaan om ook diorama's te bouwen!
Staat er nog geen eens een tank ik en toch is het fantastisch om naar te kijken. Je raakt eigenlijks helemaan niet uitgekeken.
Zoals wij in ons logo gezet hebben: Usus Magister est Optimus, ervaring is de beste leermeester ... moet ik dat maar eens gaan opvolgen om tot een dergelijk diorama te komen. Heb het idee dat deze thread vaak voorbij zal komen als voorbeeld.
Respect.
Gr,
Jeroen
John van Pelt zei:Jeroen Timmer zei:Axel,
Heb eens na zitten denken wat voor reactie ik hier zo plaatsen en ben eigenlijks tot de conclusie gekomen dat ik geen passende reactie heb.
Dit inspireert mij in ieders geval om zeker door te gaan om ook diorama's te bouwen!
Staat er nog geen eens een tank ik en toch is het fantastisch om naar te kijken. Je raakt eigenlijks helemaan niet uitgekeken.
Zoals wij in ons logo gezet hebben: Usus Magister est Optimus, ervaring is de beste leermeester ... moet ik dat maar eens gaan opvolgen om tot een dergelijk diorama te komen. Heb het idee dat deze thread vaak voorbij zal komen als voorbeeld.
Respect.
Gr,
Jeroen
Helemaal mee eens Jeroen!! Dit diorama is gewoon van de buitencategorie aan het worden. Zeg maar een Van der Sar onder de dio's. Het enige wat je nog zou kunnen tegenwerpen is dat er weinig stuff is van eigen makelij, maar ik ben ook meer een koper dan iemand die zelf uren en uren gaat zitten knutselen op een bankje. Het uitdenken, plaatsen en verweren is ook heel mooi om te doen en in dit dio komt alles tot nu toe prachtig samen.
groeten John.
Axel Repping RHvS zei:Het gele goedje is géén zwitserse strooikaas (hoe verzin je het 🙂 ) maar echt zwavelpoeder 8) .
Ron van Wiggen zei:hmmmm...
Ik weet 't niet, Axel.
De figuren doen vreemd aan, v.w.b. de vorm en zo. Ze halen 't niveau en de kwaliteit van je dio zeker niet en dat is wel jammer, vind ik.