Maarten Weers
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse leger 1944
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- RAM MkII Kangaroo
Wieltje rond draaien in boormachintje en schuurpapier, heel fijne korrel, tegen aan houden.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Zelf geprinr…. Ergens een .stl vandaan GEPLUKT en dat verschaald Rob 😉@Frank Langeler
Waar heb jij die trossen met bananen vandaan als ik vragen mag?
Bananenbanenenbananenbananenbananenbananen….Erg leuke toevoeging! Zoiets in 1/16 zou het goed doen bij mijn M113 ACAV
Zo, een dagje van afplakken en airbrushen
hier het geblokte randje gemaakt en wat kwastwerk
Bekijk bijlage 63184

Ik moet wel zeggen dat ik die nogal aan de grote kant vind. Als de zakken half zo groot zijn, zullen ze er veel aannemelijker uitzien, als je het mij vraagt.de zandzakjes voorop
ja ik zit daar zelf ook nog een beetje naar te kijken, als je de resin sets ziet zijn ze vaak nog groter, op de referentiefotos zijn ze inderdaad weer kleiner. en ik heb die tamiya dingen in mn hoofd, die zijn echt mega in vergelijking met hoe ik ze erop hebIk moet wel zeggen dat ik die nogal aan de grote kant vind. Als de zakken half zo groot zijn, zullen ze er veel aannemelijker uitzien, als je het mij vraagt.

paar stapjes verder met de Otter, en een M113 erbij gepakt voor tussentijdse ontspanning 😉

Wat ik tot nu toe gezien heb van FC model trend is echt slecht spul. Het krijgt over het algemeen ook niet de beste reviews.van FC Model Trend
Ik heb er geloof ik drie dingen van gekocht: een setje antennevoeten (maar dan in een verpakking van Mig), een setje met twee figuren en een setje met vijf koppen. Die koppen zijn gewoon slecht en dan ook nog eens veel te klein. De figuurtjes zijn maar een beetje beter. De antennevoeten zijn goed in orde.Wat ik tot nu toe gezien heb van FC model trend is echt slecht spul.
Ik heb hem geprobeerd op te zoeken, maar helaas zonder geluk. zou je hem ff kunnen pb-en, ben wel benieuwd namelijk.Op het Armorama-forum is iemand bezig met de tegenhanger daarvan van FC Model Trend, en het lijkt erop dat die niet veel beter te bouwen is …
Dank U, eerste keer dat ik met zoveel resin bouwZiet er op zich toch netjes uit.
Je hebt er goed weer bij Bert!Camping seizoen is weer begonnen... dus weer een koffertje moet noodpakket en kit meegenomen....
Dat gevoel heb ik ook. Alles wat ik ervan heb kan ik niet gebruiken omdat het niet klopt of gewoon slecht is.Ik zie FC Model Trend eigenlijk een beetje als de Verlinden van het 3D-printen: een naam opbouwen, dan veel uitbrengen zonder al te veel op de kwaliteit te letten want het wordt toch wel gekocht.
Vanaf dit bericht:—Ik heb hem geprobeerd op te zoeken, maar helaas zonder geluk. zou je hem ff kunnen pb-en, ben wel benieuwd namelijk.
forums.kitmaker.net
Knappe kerel!