Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De korte antenne is relatief dik. Op deze schaal kan ik slecht vergelijken, maar misschien kun je deze vervangen door een stukje verwarmde, opgerekte sprue?Deze begint ook eindelijk te worden zoals ik het in mijn hoofd heb....
Bekijk bijlage 40656
trekt vaak krom. Bloemen binddraad (van de bloemist) is altijd recht, breekt nooit en heeft een acceptabele dikte.stukje verwarmde, opgerekte sprue?
Dit is 1:72, daarvoor zou ik een slagje dunner gaan. Een fijn stukje koperdraad van bijvoorbeeld een condensator recht walsen kan dan helpen. Je kunt dit walsen op een snijmat met behulp van een vlak stukje staal of hout. Ik gebruik hiervoor de achterkant van een pincet. Het draadje rollen, door het vlakke voorwerp eroverheen te bewegen. Bij dunne draad is dit lastig, omdat deze wegspringt. De beste ervaring heb ik vanaf 0,3 mm diameter.Bloemen binddraad (van de bloemist) is altijd recht, breekt nooit en heeft een acceptabele dikte.

Dit is 1:72, daarvoor zou ik een slagje dunner gaan.
Goeie tip!Dan zou ik kiezen voor een acupunctuurnaald. Een stukje koperdraad is goedkoop en makkelijk te bewerken maar wel erg kwetsbaar.
Acupunctuurnaald is 0,25mm dik en van staal.
Hier een voorbeeld (ook zeer handig als CA applicator 😉)
is ook niet superbelangrijk 😉 maar één eenvoudig tipje werkt al heel goed :geen enkel talent voor verlichting of fotos
dan zou het al helpen een wit shirt aan te trekken maar ik verwacht uiteraard geen verkleedpartijen tijdens modelbouw 😂😉das een beetje lastig want ik zit onder het dakraam

Dit ziet er fraai uit. Hoe is het op schaal met een figuur erbij?
Ik realiseer me dat nieuwe rieten daken er veel strakker uit zien. Dit komt overeen met oude afbeeldingen. Naar mijn idee wat je wilt bereiken.

wat een snoepies 😊Mijn russische leger is iets uitgebreid sinds vandaag

en het werkt want mijn eerste indruk was een Phaenomen 😄 zal wel komen door de voorruit en de 'zonneklep'.Heel simpel, maar gewoon knap in die tijd,
Ik maak uit je opmerking op dat je nog geen bevestiging hebt? Lijkt mij een standaard email namelijk dat wordt verstuurd vanuit het ordersysteem. Misschien in de spambox?Iemand ervaring mbt bestellen bij robimodelbouw en na hoeveel uur je ongeveer een mail ter bevestiging van bestelling zou kunnen verwachten?