- Interesses
- Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Hallo Roger dit setje is met het staand en zittend figuur. Ik heb ooit eens aangebroken doosje gekocht (€5,-). Zonder de figuurtjes.Welke Tamiya motorset is dit Reitze?
Met staand en zittend figuur of de 2 zittend op de motor?
Dankje,Mooi Reitze! Als ik deze vergelijk met de Bronco Triumph, dan is de laatste echt een prachtfiets. Is enigszins fragiel, maar toch gedetailleerder, vooral de wielen en spatborden, niet uit een stuk zoals deze.
Maar ook hier kun je iets fraais van maken!
Succes, Jan

Op zich zou ik hier niet veel aan veranderen. Eventueel een minder hoge en/of dunnere paal voor de verhoudingen.compositie?
De achterkant berm motorfiets en telegraaf /stroompaal komen op een helling(iets hoger komen te staan) .Op zich zou ik hier niet veel aan veranderen. Eventueel een minder hoge en/of dunnere paal voor de verhoudingen.
Nu de hoogtes in de ondergrond nog. Dat kan veel toevoegen: een 2e niveau, uitgereden spoor of een kleine helling, al is het maar een aflopende berm.

Leuk Bas,vooroorlogse Nederlandse amfibietank

Bij Eduard vraag ik me sowieso al zo’n 25 jaar af of wat ze uitbrengen überhaupt iets toevoegt of vooral onderdelen vervangt door minder goede …Wijze les: eerst kijken of de PE wat toevoegt en belangrijker: of het past 😁.