Re: AFV Churchill Mk III AVRE - Vieze tank [13042010]
Dank allen voor de reacties.
René ... wat uitleg ... ik ben uren bezig geweest wat stof aan te brengen, wat eigen pigmenten en wat MIG kleuren, in totaal 6 verschillende kleuren en dat heb ik langzaam opgebouwd in zowel natte als droge vorm. Het is een kwestie van geduld, niets voor mij 😉 🙂
Zo krijg je het resultaat wat je wilt hebben, aan de hand van het idee wat in je hoofd ontstaat, het is een proces wat zichtbaar is op de tank, maar zich niet makkelijk laat beschrijven.
Jeroen, bouwavond, denk wel dat ik deze een keer kan meenemen, de vorige keer sneuvelde een lantaarnpaal tot een zielig stokje, maar dit is volgens mij iets minder kwetsbaar, dus Jeroen je zult het ooit zien en je mag de foto's natuurlijk op onze splintersite plaatsen 😉
Johnny, koffie is warm, je bent welkom!
Tja stoppen, heeft ook met mijzelf te maken, met iets anders en daarin gebeuren allerlei dingen die het modelbouwen niet altijd positief benaderen, soms loopt helemaal niets, gebeurd er te veel en dan komt er niets uit mijn handen. Ergens komt het plezier terug en vanzelf vind je weer een weg in wat je leuk vindt.
Dus ben ik bezig met de figuren, deze keer ga ik ruim de aandacht besteden aan het verfproces.
Bedankt allemaal en tot een volgende update!
Veel bouwplezier!!!
Grtz