Maarten Weers
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse leger 1944
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- RAM MkII Kangaroo
Beugeltje over periscoop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach natuurlijk, de zogenaamde 'Panzerknacker'
Volgens oud-Duitse volkswijsheid:"Da ist der Wurm drin!"
Ja, want niet alle details gaan op die referentiefoto staan, en dan zal een expert, of iemand met uitgebreide naslagwerken, best wel eens iets kunnen zeggen als: „Aan het registratienummer is te zien dat die tank gemaakt is bij Pacific Steel Car, en dan had hij een geklonken romp” — die je niet op de foto kunt zien omdat er teveel schaduw daar zit …bouw hem exact na van betrouwbare referentie foto …en dan nog zullen de experts zeggen dat die versie echt anders moet
“Op enige details na” ….en daar start de discussie ! 😂Ach ook voor de experts was het af en toe blijkbaar een uitdaging..
Bekijk bijlage 52221
Of een oefenobject voor iemand met spuitvrees 🤭
….of minstens drie bouwdozen kopen 😉Voor die details moesten ze eerst een geschikte resinset zoeken.

Die zitten bij de niet getoonde transparant sprueAh, maar die heeft geen glaasjes dus dat versterkt niet 🙂

Klopt. Ik krijg het ook niet over mijn hart om hier mee te sjoemelen. Zo vind ik “Iep” bijvoorbeeld een stomme naam voor een tank. Maar ik heb straks niet het lef om er iets leuks (“Brutus” of “Wodan” of zo) op te pakken.voertuig echt een verhaal

Heel netjes….het zit’m in die kleine dingen!En verhip, het was maar een millimeteren er af en er bij, maar het effect is er!
Hij hangt voorover.
Bekijk bijlage 52941
Handiger dan dat stomme schuim zijn deze gietraampjes:Door het gewicht van het dozerblad hing de tank iets voorover.
Dat is bij deze kit flexibel of vast te realiseren.
Er zit vilt bij dat je in 3,2,1 of 0 laagjes kunt aanbrengen. En voor de vaste vorm zijn plaatjes bijgevoegd.

Super, Arne!Het ladersluik dus weer weggewerkt. 😂
Ja, dat klopt. Naast de extra schijnwerper op de toren, lijkt er ook nog 1 linksachter op de romp te zitten.....of heeft iemand z'n helm over het achterlicht gehangen (?)