Bas Hermsen
Lid van de TWENOT
Re: 1/35 Academy IDF Magach 6
Mooi model, maar let nog op de naad op de romp, ter hoogte van de tracks. Ook hangen je tracks niet geheel natuurlijk. Hiervoor kun je een gaatje boren in de romp en een afgeknipte spelt plaatsen. Om de kleur aan te passen kun je het beste een licht grijze filter (olieverf) gebruiken en vervolgens inlijnen met Van Dynck bruin (olieverf). Ik zou dit vrij licht en gecontroleerd toepassen, omdat deze voertuigen goed werden onderhouden. Vervolgens kun je nog aan de gang gaan met filters van raw umber (lokaal / per paneel en ook olieverf).
Mooi model, maar let nog op de naad op de romp, ter hoogte van de tracks. Ook hangen je tracks niet geheel natuurlijk. Hiervoor kun je een gaatje boren in de romp en een afgeknipte spelt plaatsen. Om de kleur aan te passen kun je het beste een licht grijze filter (olieverf) gebruiken en vervolgens inlijnen met Van Dynck bruin (olieverf). Ik zou dit vrij licht en gecontroleerd toepassen, omdat deze voertuigen goed werden onderhouden. Vervolgens kun je nog aan de gang gaan met filters van raw umber (lokaal / per paneel en ook olieverf).