Zet modellen in vitrines niet in de zon …

IMG_4705.webp

En toen ik eind de middag die foto nam was het buiten al twee graden koeler minder heet dan het een uurtje eerder nog was …
 
Hier in Tholen buiten vandaag ruim over de 30gr, binnen houden we de woonkamer/keuken en de slaapkamer op 22 gr. Leve de Airco!
a.s. Zaterdag wordt een pittige dag. Met 35 gr. bloedhitte op de motor richting Vogezen.
De dagen erna beloven daar lekker motorweer te worden, minimaal 10 graden koeler.
 
a.s. Zaterdag wordt een pittige dag. Met 35 gr. bloedhitte op de motor richting Vogezen.
Dat dus....
36° bij Dinant, heb maar even een uurtje de schaduw opgezocht
😎
20260627_145609.webp20260627_145628.webp
 
Ik ben in de gite,voor vannacht bij Sedan. Onderweg nog 41° gezien. 🥵
 
Je was beter thuis gebleven 🙂 Aan de kust, de Zeeuwse kust, zakte de temperatuur vanmiddag van 24° vóór naar 19° ná een onweersbuitje, daarna ging het een paar keer op en neer tussen ongeveer die temperaturen elke keer als er weer eentje langskwam. Tien tot vijftien graden koeler dan de laatste paar dagen en 13 mm regen, voor mij was het niks te vroeg 🙂
 
Hier aan deze kust regent en onweert het al sinds een uur of 2 af en aan, neurologisch gezien is de warmte niet zo geschikt voor de MS, en heb dan ook de afgelopen week 2x op t strand gelegen met een kind, en ik heb 2 middagen op de tuinbank liggen maffen, en zou er goed aan doen mn linkerarm in een mitella te doen ivm zenuwpijn, maar daar ben ik te eigenwijs voor... ik zit elke dag bij mn bouwspul maar kost te veel energie, de houten U gear auto lukt ook al niet zo goed met dit weer, dus iets normalere temperaturen, ja graag!
 
Van mij mag het vanavond gaan sneeuwen....
Het is dat ik de diverse kamers al een tijdje terug geboekt had anders was ik een paar dagen later gegaan
 
Terug
Bovenaan