Youtube video/referentie materiaal

Dit zijn wel erg hoge jeeps 🤣
Voordeel is dat ze weinig ruimte innemen op je plank in de vitrinekast.

vertalen was even lastig ...

U~irisu MB o tsukatta jōriku-yō shūtei kikan shūshu shageki kunren 🌟
kono samana kunren mo okonatteta ndesu ne

Schiettraining voor landingsvaartuigen met behulp van Willys MB🌟
Ik heb dit soort trainingen ook gedaan.

Voordeel is dat ze weinig ruimte innemen op je plank in de vitrinekast.

vertalen was even lastig ...

U~irisu MB o tsukatta jōriku-yō shūtei kikan shūshu shageki kunren 🌟
kono samana kunren mo okonatteta ndesu ne

Schiettraining voor landingsvaartuigen met behulp van Willys MB🌟
Ik heb dit soort trainingen ook gedaan.
Gelukkig hebben ze tegenwoordig een vertaal knopje erbij. Werkt wel handig (ipv los door google translate gooien elke keer)

1734388188919.webp

YPR’s (en MAG’s en .50’s) op de schietbaan in 2007:

Op spoorwegen moest gepatrouilleerd worden, daar hadden ze speciale spoor-pantserwagens voor, maar een tank is beter bepantserd en bewapend.

Indrukwekkende collectie ! ik zou daar graag eens gaan kijken en aan één dag zeker niet genoeg hebben 🤓

Drachinifel is een Britse expert op maritiem gebied en verzorgt een zeer goed maritiem historisch video kanaal over oorlogsschepen...maar nu komt hij met een zeer informatief verhaal over de Amerikaanse spoorwegkanonnen in WO1...wat nou Huh? Tja, de gebruikte kanonnen voor dat spoorweggeschut was Amerikaans scheepsgeschut dus Drach is helemaal in zijn unieke element;

WW2 Aftermath is een youtube kanaal dat kijkt naar wat er met materieel gebeurde na WO2;

Bijvoorbeeld; wat gebeurde er na de oorlog met het lend-lease voertuigen die de Engelsen van de Amerikanen ontvangen hadden?;

AI filmpje, niet fautloos maar wel geinig gedaan, staat wel op facebook....

Ook ik heb ervaring dat deze onderdelen niet altijd even fijn passen. Gelukkig kost het me geen vier dagen om een 1:35 onderstel te bewerken.

Terug
Bovenaan