WZ34 met grondwerkje AF :-)

HOI

net voor 2009 nog iets afgekregen, een wonder 🙂

de kasseitjes heb ik zelf in plaaster gekerfd, het waterding is van Verlinden en het figuur heb ik van ARNO RIEDEL gekregen , nogmaals bedankt Arno !!! het was m'n eerste metalen figuur, even wennen aan het gewicht toch wel 😉 , het water is hars maar ik vrees dat ze een beetje overtijd was want ht is niet 100 procent gedroogd

hierbij wat (ietwaar te gelige) fotoos, de daglichten waren uitverkocht 😕

cheers
Dom

PICT0314.jpg

PICT0315-1.jpg

PICT0316.jpg

PICT0317.jpg

PICT0318.jpg

PICT0319.jpg

PICT0320.jpg

PICT0321.jpg

PICT0322.jpg

Ha Dom,

Misschien mijn plek niet om commentaar te geven (ben wel een fan van jouw werk), maar dit naambordje vind ik byzonder lelijk. 😉 Het past niet bij de kwaliteit van je model. Dio is weer super.

Dom,
ziet er goed uit.
Een simpele doch effectieve lay-out.
Het water in de fontijn is goed geslaagd, maar het water op de weg, daar had ik gewoon satijn of glanslak voor gebruikt.
En vwb dat naambordje, ik vind het oké, het heeft iets speels, net als het voertuig 😀 .

Dan, my 2 cents:
Ik zie een lelijke naad in het midden van allen banden, tenzij die daar hoort te zitten ( ik werk ook niet bij Profile 😉 , dus...) , dan heb ik niets gezegd.
Ten tweede, ik vindt het jammer dat het overduidelijk is dan de fontijn op de bestrating staat (met naden en al).
Het zou mooier uitgezien hebben als de fontijn in het straatwerk geintregeerd zou zijn.
Men zet ja, ook géén huizen op het trottoir, maar legt het trottoir tegen de huizen aan.

Doe er je ding maar mee, of niet, jij moet er lol in hebben.

Greetz
Axel

Hey Dom,
Ziet er weer mooi uit.
Simpel, maar toch mooie details in verwerkt.
Het stromende fonteintje, en het water wat over de kasseien wegvloeit vindt ik een gave toevoeging.
Misschien voor de volgende keer een SBSje van je werk 😀

Greetz Jacco

Hallo Dominique,

Leuke vignette heb je neer gezet! Het figuur vind ik ook goed passen, en benadrukt de Poolse setting op de een of andere manier.
Wel vind ik dat het grijs van de chippings soms iets te promenent aanwezig zijn. Wat betreft het naamplaatje kan ik me wel vinden in Peter zijn opmerking. Een beetje van die Cartoon achtige letters, wat ik persoonlijk iets te melig vind voor naamplaatjes binnen deze hobby, maar dat is slechts mijn mening. Verder een origineel geheel!

Mzzls

Hoi Dominique, mooi vignetje heb je afgeleverd.
Ik ben blij dat de oude vrijster 😉 nog zo een mooi plaatsje heeft mogen veroveren.
Mijn enige opmerking is, zoals Axel al zei, de fontein lijkt echt op de stenen gezet.
Dit zou je nog wat kunnen camoufleren.
Mooi lelijk voertuigje.

Cheerio, Arno

Dominique het ziet er goed uit zeker het water is heel mooi uitgevoerd.

alleen jammer van de foto's ze hebben nog al een gele tint want nog al een vertekend beeld geen in verband met de kleuren 😕 Volgens mij komt de 6de foto het dichtst bij de werkelijke kleuren.

bedankt voor de comments, ik heb nog wat zand tussen de naad van de fontein gespoten, voor de rest kan ik er nog weinig aan veranderen, het naamplaatje hangt stevig vast, ikzelf vind het bij de rest passen maar de opmerkingen zijn genoteerd, probleem is dat een naamplaatje laten graveren me te veel geld kost...bijna het driedubbele van de kit 😕

maar nu op naar de volgende !!! want ik begon deze beu te geraken 😉 , volgende is een Flammpanzer II ...

cheers
Dom

Mooi werk Dom,

Het water vind ik erg overtuigend gedaan en verder een effectief klein ondergrondtje. Erg mooi

Groet Martin

Mooi vignetje D,

Leuke details ook, dat nat bandenspoor is goed gevonden.
Naamplaatje is inderdaad een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik laat mijn plaatjes altijd graveren op het zelfde adres als Mario Eens. Kost zo'n 4 euro incl verzenden.
Bij interesse zal ik de coordinaten wel eens pb'en.

Groeten,

Dirk

Terug
Bovenaan