Work in progress, M20, Steyr, JagdpanzerIV L/70

Heej hoi,

Mijn projecten waar ik momenteel aan werk:

Een m20 wat zo langzamerhand een meerjarenplan begint te worden.

m20_1.jpg

m20_2.jpg

De Steyr die in de eindfase zit, maar nog steeds niet af is.

Steyr.jpg

Steyr_5.jpg

Mijn nieuwste aanwinst en tussendoortje, de Jagdpanzer IV/L70 die grotendeel uit de doos gebouwd wordt met hier en daar wat eigen opsmuk. Het blijft een gestroomlijnd karretje...

JPIV_L70_1.jpg

JPIV_L70_2.jpg

Lekker om na een hele tijd weer de hobby opgepakt te hebben. Jullie zullen me vast weer vaker rond zien snuffelen hier. 🙂

Groeten,
Bouke

thanks

Hoi Jelle,

Bedankt 🙂

Die M20 zit inderdaad een Verlinden set in en 20% van 2 Aber setjes. Mooi spul hoor dat Aber, maar voordat alles op je model zit... zucht. Misschien moet ik dat ook gewoon niet willen.

Groeten,
Bouke

Leuk weer eens wat van je te zien!
Phu... die M20 word aardig opgepimpt!
En idd, de jagdpanther is en blijft een mooie slanke jager. Ooit gedacht in de begin jaren '40 dat dit ooit zou komen terwijl men met een panzerjäger 1 het slagveld optrok? 🙂

mzzls

Hallo heren,

Even een reactie van mijn kant.

Jelle, die pasvorm van de Verlinden motor heeft even wat van mijn geduld gevergd, maar hij is best okee.

En inderdaad Boris, het blijft een mooie slanke jager, vergeleken met die panzerjager 1.... dat zou je inderdaad nooit verwachten. Maaruhm het is een jagdpanzer IV he, geen Jagdpanther 😉

En thanks Lars ik zal proberen nu het blijven wel vol te blijven houden. Eindproject hier op de TUD loopt aan het eind, daarna de arbeidsmarkt op --> meer geld --> meer kits 8) (hoop ik)

Groeten,
Bouke

Heuj Bouke

Mooi om te zien dat je weer volop bezig bent, qua lof sluit ik me wel aan bij de bovengeplaatste berichten maar 1 ding valt me op, de buigingen in de schurzen van de jgdpzr4, eigenlijk zou ik ze gewoon ongedeukt doen. Het is eigenlijk een rare plaats voor een deuk, het zijn redelijk dikke platen en tussen de opbouw en de schurzen zit eigenlijk erg weinig ruimte om b.v. ergens achter blijven haken. Ik heb even de fotos die ik heb van dit voertuig doorgenomen en daar zijn ze ook allemaal onbeschadigd...het kan wel maar ik zou het niet (weer) doen, want ja....ik heb het toen ik dit voertuig bouwde ook gedaan 😀

groets

HBJ 8)

Heej Jochum!

Misschien heb je wel gelijk. Ik was geinspireerd geraakt door de jagdpanzer IV van Jean Baptiste Vherlac op Missing Links. Die heeft ook omgebogen achterschurtzen... Ik zal er nog eens over nadenken 🙂

Groeten,
Bouke

Terug
Bovenaan