[WIP] Panzer 35(t) diorama [18-06]

Re: [WIP] Panzer 35(t) diorama: figuren af! [09-06]

Pelle :
Het gaat niet alleen om de Panzer, maar ook om de figuren, want die moeten het thema en gevoel gaan neerzetten.
Daarom doe ik er ook zo mijn best op. Dus ik ga voor mijn eigen verhaal.
De titel van het diorama wordt denk ik "Facing the cold winds of Russia" 😱
Helemaal goed ! Nog suggestie misschien : je hebt de kragen mooi gemaakt, maar maak een paar nieuwe die omhoog staan (tis koud weetje...).
En vanwege "Facing the Cold Winds of Russia" nog wat opwaaiende dingen ? Wanten, doek (of terreinkaart) die van de tank af waait ..
Wat je al aan opwaaiende kleding laat zien ziet er goed uit ! Laat je putty maar 'ns wapperen 😉

mazzels 😀

Re: [WIP] Panzer 35(t) diorama: figuren af! [09-06]

Nou Pelle,

Dat ziet er voorlopig allemaal prima uit ! Ik vind je opzet erg mooi gedaan, met veel dynamiek. 🙂
Enige aandachtspuntje dat ik momenteel kan vezinnen; let op waar je de wapenriemen aan het wapen vastmaakt.

groet

Re: [WIP] Panzer 35(t) diorama [09-06]

Thanks Johannes, Peter en Richard!

Ha iedereen, even wat snelle foto's tussendoor van de figuren. Ze zijn nog lang niet af :!: Met name de feldbluse en de broeken moeten nog bijgewerkt worden en hooglichten krijgen en de figuren met de lange jassen staan nog in de zwarte primer.

Kom van dat dak af! Ik heb n.a.v. jullie reacties nog eens goed naar de opstelling gekeken, en ik ga inderdaad de figuren weghalen van dat dak. Er zijn nu dus vier figuren die ene rol krijgen in het diorama. Ook ga ik het figuur met de Mg34 en het figuur met het opwapperende doekje verwisselen van positie. De gezichtjes zijn af van deze twee figuren:

Dat was 'm weer! Ik hoop volgende week de figuren af te hebben.

Greetz

Ziet er prima uit Pelle (voor zover ik 't kan bekijken 🤣 ).
Als je de foto's cropt kun je veel meer figuur laten zien op hetzelfde oppervlak.

Figuren zijn nog niet helemaal af zeg je, maar zeg toch effe dit :
Vergeet je niet enige slijtage (chippings) van de metalen delen der persoonlijke uitrusting aan te brengen ?
Da's geen verplichte kost uiteraard, slechts mijn mening...

Lekker schilderweer niet ? 😉

toedels

Thanks Peter! Ik was inderdaad van plan om lichte metalen chipping aan te brengen om het etensbakje, de gasmaskerhouder en de dop van de veldfles. En ik had even geen tijd om de foto's goed te bewerken want ik heb toetsweek en de modelbouw nam al een hap uit de tijd waarin ik eigenlijk moest leren... 🤣

Práchtig schilderweer, mijn werktafel staat ook lekker bij de tuindeuren dus een prima plekje om te bouwen met dit weer. 🙂

Greetz

Práchtig schilderweer, mijn werktafel staat ook lekker bij de tuindeuren dus een prima plekje om te bouwen met dit weer. 🙂
bofkont ! mijn bouwhol is op zolder... nóg iets warmer en ik kan m'n resin kits opdweilen
puffenvandehitte_zps84ce4225.gif

Terug
Bovenaan